האם אפשר לעשות הסכם ממון לאחר נישואין?

הסכם ממון בין בני זוג הוא חוזה המתאר את תנאי הגירושין שלהם. זה יכול לעזור למזער את ההשלכות הכספיות של גירושין ולהגן על נכסיו.

הסכמי ממון הופכים פופולאריים מאוד במדינות שונות, כולל ישראל, כדרך להגן על הנכסים ולמזער את ההשלכות הכספיות של גירושין. אין לראות בו חלופה לייעוץ או גישור זוגי, אלא כתוספת למי שרוצה לפעול לפני הנישואין.

רוצים הסכם ממון? צרו קשר עם יהודה אבלס טוען רבני >>>

במקרים מסוימים, זוגות עשויים להסכים על תנאים מסוימים שהם לא רוצים שבן זוגם ישתנה לאחר שיתחתנו. זה יכול לכלול התחייבויות כספיות, שירותי בריאות, ילדים ועניינים משפחתיים אחרים. לדוגמה, אם אדם אחד רוצה להשתלט על העסק המשפחתי בזמן שבן הזוג שלו רוצה להישאר בבית עם ילדיו, קדם נישואין יכול לעזור להם להגיע להסכמה כיצד זה יסתדר.

הסכמי ממון יכולים לשמש גם הורים שיש להם ילדים מנישואים קודמים או ממערכות יחסים לפני שהם מתחתנים שוב. ההסכמים יכולים לקבוע כללים כיצד תפעל המשמורת

הסכם ממון אינו מחייב מבחינה משפטית אך הוא יכול לעזור להפיג את הלחץ של הנישואין ולספק שקט נפשי לשני הצדדים.

האם ניתן לערוך הסכם אחרי שמתחתנים?

יש אפשרות לערוך הסכמי ממון לאחר הנישואין. אם שני בני הזוג עצמאיים כלכלית, ניתן לערוך הסכם ממון לאחר הנישואין.

לא ניתן להמעיט בחשיבות ההבנה של הסכמי הממון הקיימים לפני החתונה. זה כולל הבנה מה אתה יכול ומה אתה לא יכול לעשות עם הכסף של בן הזוג שלך, כמו גם איך לגרום לזה לעבוד עבור שני הצדדים.

צריך להבין את היסודות של מה שנדרש כדי לעשות הסכם וכיצד זה עשוי להשפיע על עתידך. כדאי גם להיות מודעים למגבלות של הסכם מסוג זה, מבחינת מה הוא יכול לעשות עבורך ומה הוא לא יכול לעשות עבורך.

קראו עוד בפוסט הזה: https://www.d.co.il/80284961/18210/

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה