שידות החתלה לתינוקות – מה צריך לקחת בחשבון?

שידות החתלה לתינוקות

אם יש לכם תינוק חדש ואהבה לעיצוב, הגעתם למקום הנכון! מזמן תמה התקופה בה שידת החלתה עברה במשפחה מסבתא רבא לסבתא, לאמא ולבסוף אלייך עם זיכרונות רבים מתינוקות שהיום מטפחים נכדים. בשנים האחרונות תחום העיצוב התפתח והפך למוקד עניין רציני ביותר. במיוחד בתקופת הקורונה כשהיה עלינו להסגר בבית ובלית ברירה לראות כמה אנחנו לא מרוצים מהעיצוב שלו. בקיצור, אל תרגישי לא בסדר אם אכפת לך איך תראה עמדת ההחתלה של התינוק שלך!

קריטריונים חשובים בקניית שידת החתלה לתינוקות

מלבד העיצוב, שידות החתלה לתינוקות יגיעו במגוון גדלים, צורות, פתחי אחסון ועוד. במיוחד בשבילכם ערכנו רשימה של כל הקריטריונים הכי חשובים בקניית שידת החתלה חדשה.

  • תקציב – ראשית, עבור הרבה אנשים עניין התקציב ישחק תפקיד חשוב בקניית רהיטים חדשים לבית. חשבו תחילה על טווח המחירים שתהיו מוכנים להשקיע על שידת ההחתלה שתשרת אתכם בצורה הכי טובה שיש וגם כמובן תתאים כמו כפפה לחדר מעוצב ושיקי.
  • צבעים – אי אפשר לקנות רהיט כזה משמעותי ובולט מבלי לחשוב כמה רגעים על אופציות הצבעים העומדות בפניכם. הסגרו על כמה צבעים אשר ישתלבו בהרמוניה מרגיעה עם שאר החדר.
  • צורת אחסון – זהו החלק הפרקטי יותר, שידות החתלה מגיעות עם מגוון סוגי אחסון רחב. זה הזמן שלכם להחליט מה בדרך כלל יותר נוח לכם. אם מגירות או שמא ארונות קטנים.
  • גובה – גם הגובה משחק תפקיד חשוב. הטיפול השוטף בתינוק גורם לנו להתכופף לא מעט, הגוף שלנו זקוק להפוגות ומה טוב אם שידת ההחתלה לא תהווה עוד אתגר לגב אלא גובהו יאפשר לנו לבצע פעולות בצורה נוחה, קלה ואף מהנה.
  • עיצוב – כמו שאמרנו בהתחלה מלבד העיצוב וההקפדה על ההתאמה עם שאר הפריטים בחדר כמו עריסה לתינוקות, מצעים, אהיל וגם כאשר נבחר משטחי החתלה לתינוקות שלנו, שידת החתלה תשמש אתכם עוד הרבה אחרי שהתינוק יגדל. 

כעת, לאחר שקיבלתם את הכיוון הנכון – מצאו את האחת בשבילכם ותהנו ממנה להרבה מאוד זמן.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה