בועז דקל הינו איש בעל חזון ובעל מעוף שעומד מאחורי חברת PMI. הוא עוסק כבר שנים רבות בתחום כאשר בתחילה היה זה קבוצת בר שיווק והפצה. למעשה הוא כבר הקים את חברת שיווק בר והפצה לפני כארבעים שנה אי שם בשנות השמונים. מדובר היה בחברה ייחודית שמעטים היו כמותה באותם הזמנים. החברה הייתה חברה שהצליחה לשגשג ולפרוח ולהגיע גבוה מאוד. אך עם השנים הקים בועז דקל חברה נוספת, חברת PMI.
לטובת ההשקעה והעיסוק הממוקד בחברה החדשה, הוא בחר לעזוב את קבוצת בר על מנת שיוכל להשקיע את כל כולו בחברת PMI החדשה.
מכירה ווירטואלית מוצלחת
היום זה כבר ממש לא חידוש. כולנו כבר מכירים את המכירה בצורה הזו של קנייה מקוונת דרך אתרי אינטרנט. כיום בעידן הקורונה כאשר יש סגר, חנויות סגורות, אנשים נמצאים בבידוד ובכלל אנשים רבים הנמנים על קבוצות הסיכון מעדיפים לשבת בבית, עבר כל תחום הקניות לפלטפורמה אחרת. עבור כמעט כל האנשים, האפשרות לרכוש באמצעות הזמנה מקוונת באינטרנט פתרה הרבה הבעיות להרבה אנשים כאשר כך הם למעשה יכולים להמשיך לרכוש כל מה שהם צריכים בצורה קלה, מהירה ולמרבה ההפתעה גם יותר זולה.
כי חנות אשר אינה זקוקה למבנה, זו חנות שאין לה כמעט הוצאות. היא לא מעסיקה צוות מוכרים גדול, היא לא צריכה לשלם שכירות, אין לה הוצאות עבור תשלומי ארנונה, תשלומי חשמל, הוצאות מיזוג, תשלומים עבור חברות תקשורת שונות וכן הלאה. למעשה ההוצאות של החברה או החנות הן הרבה יותר נמוכות ולכן הם גם מתמחרים את המוצרים שלהם במחירים הרבה יורת נמוכים.
אין ספק כי מדובר בבשורה טובה אשר מוזילה את העלויות עבור הלקוחות שנהנים מאיכות ושירות.