סרט תדמית לעסקים – משתלם?

סרט תדמית לעסקים - משתלם?

סרטוני תדמית לעסקים מטרתם הראשונה היא להעביר מסרים ללקוחות ולקהלי היעד בצורה המקורית והתמציתית מכול! אם בעבר סרטוני פרסומת או תדמית היו מלווים בהפקה ענקית וזמן ארוך, (תוך מיצוי כל טכניקה אפשרית למשיכת עינו של הלקוח אל הפרסומת), הרי שכיום less is more . זאת משום שאנו חיים בעולם שישי בו ריבוי מסרים.  והדרך למשוך את תשומת ליבם של צרכנים חייבת להיות ייחודית וחפה ממניירות.

קווים לדמותם של סרטוני תדמית

סרט תדמית לעסקים – בין אם עשוי עם ידי אנימציה או על ידי צילום ועריכת תמונות חכמה – עליו להיות משתלם. שכן עלויות ההפקה גבוהות. לכן בעל העסק החברה או היזם חייב למשוך יותר צרכנים שיספקו רווחים משמעותיים. סרט תדמית מהווה דרך קלה וגם משתלמת יותר לפרסם שירות או מוצר, בעוד שמומחים בתחום השיווק במדיות השונות: מספקים בדרך כלל גם סרטוני תדמית מעולים!

כמה קריטריונים לבחירת סרט תדמית משתלם:

כדי לבחור בחברה מומחית ביצירת סרטוני תדמית, כמו סטודיו בויקו אשר תספק לכם את הקונספט העריכה והרעיון הטוב ביותר, חשוב לשים לב לכמה דגשים שיהפכו את ההוצאה על הסרטון למשתלמת. בכך יש לשים לב כי אתם בוחרים בסטודיו המציע מגוון שירותים כמו:

  • סרטוני אנימציה משעשעים ומקוריים.
  • סרטונים דו ממדים או תלת ממדיים.
  • פיתוח קונספט ועיצוב.
  • כתיבת תסריט נכון ויצירת קומפוזיציה נכונה.
  • שירות הפקה ובימוי כמו גם שירותי עריכה.
  • הפקה מתאימה ועריכת שינויים.
  • יצירת מסר חד וברור עבור הצרכנים ויצירת קונספט שניתן להמשיך לפתח לאחר הפצת הסרטון הראשון.

לסיכום, כאשר אתם מחליטים להפיק סרטון תדמית לקידום בית העסק שלכם, חשוב לבחור בחברות מקצועיות המעסיקות תסריטאים קופירייטרים אמני סטורי בורד, מדובבים מקצועיים ושאר בעלי מקצוע, שיחדיו ייצרו קמפיין פרסום נכון, מותאם למשיכת קהל יעד ובעל ערכים שיולידו יותר ויותר תנועה ורכישות לבית העסק.

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה