מועדוני לקוחות הפכו בשנים האחרונות להליך שיווקי חשוב במיוחד לעסקים קטנים. באמצעות מועדון לקוחות ניתן ליהנות מקהל לקוחות נאמן יותר, מלקוחות חוזרים ומלקוחות חדשים.
אבל מדוע חשוב שיהיה לנו מועדון לקוחות, ולמה כדאי לקבל סיוע בניהול שלו? כל התשובות בהמשך.
מהו מועדון לקוחות
מועדון לקוחות הוא כזה שבאמצעותו ניתן ליצור קשר רצוף עם הלקוחות. מועדון כזה מתאים לעסקים בכל גודל שרוצים ליידע את הלקוחות שלכם במבצעים, הנחות הטבות ועוד.
את מועדון הלקוחות בונים בצורה ממוחשבת ומסודרת כאשר אתם מקבלים את כלל הפרטים אודות הלקוח וזאת באמצעות מילוי כרטיס לקוח.
כאשר מצטברים לכם אפילו מספר מועט של לקוחות במועדון, כדאי כבר להתחיל בפעולות השיווק ורצוי להתחיל להיעזר בשירות ניהול מועדון לקוחות.
אז מהו ניהול מועדון לקוחות?
ניהול מועדון לקוחות הוא כזה שנעשה על ידי מומחים שמסייעים לבעלי עסקים במספר תחומים, ביניהם:
- ניהול הלקוחות – מנהלי מועדון לקוחות עוזרים לטרגט את קהל היעד, לבצע פילוח של קהל היעד ולדוור אותו בצורה ממוקדת.
- שיווק טוב יותר – באמצעות שירות ניהול מועדון לקוחות ניתן לדעת כיצד לשווק טוב יותר את המוצרים והשירותים לקהל היעד. מנהלי המועדון מסייעים בתחום שיווק הטבות והנחות ללקוחות ייעודיים.
- בחירת קונספט מנצח – אנשי המיתוג והשיווק המומחים בתחום, מסייעים בפיתוח קונספט נכון לעסק, תוך אפיון מועדון הלקוחות, גיבוש אסטרטגיה, בתוספת הדרכת עובדים, בינה עסקית, עיצוב נכון, מיתוג וליווי.
- שיווק במדיות השונות – באמצעות ניהול מועדון לקוחות ניתן ליהנות מדיוור והפצה טובים יותר ללקוחות, שכוללים את מגוון המדיות ופלטפורמות הפרסום שיש כיום.
- הגדלת מועדון הלקוחות – באמצעות חברות לניהול מועדוני לקוחות, ניתן להגדיל את מעגל הלקוחות וזאת באמצעות הלקוחות הקיימים והקשר התמידי שיש למנהלי מועדון הלקוחות עם מגוון חברות האשראי, בתי העסק והלקוחות הקיימים.
- ניתוח נתונים וביצוע סקרים – חברות טובות שמנהלות מועדוני לקוחות יכולות לבצע עבורכם סקרים, שאלונים וניתוח שוק שיעזור לכם לשווק בצורה ממוקדת יותר את המוצרים והשירותים לקהל היעד.
אז אם אתם רוצים לקדם את העסק שלכם, פנו עכשיו לחברה שעוסקת בניהול מועדון לקוחות.