אירוע עסקי צריך לשדר יוקרה ואיכות, בין אם מדובר באירוע קטן ומצומצם ובין אם מדובר באירוע גדול. אין זה אומר שהמחיר יהיה בהכרח יקר בהרבה, אולם ישנם מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר מחפשים מקום לאירועים עסקיים בתל אביב. להלן 3 טיפים חשובים למחפשים:
טיפ #1 – גודל המקום:
גודל המקום הנו קריטי לרוב עבור אירועים בעלי כמות מוזמנים גדולה. ישנם אירועים עסקיים לחברה ולמעגל הקרוב שלה וישנם אירועים עסקיים שבהם כמות המוזמנים יכולה לנוע בין כמה מאות לכמה אלפי אנשים ובהתאם לכך יש הצורך במקום מתאים הגדול דיו להכיל את מספר האנשים הללו. אירועים מסוג זה יכולים להיות השקת מוצר חדש לאוויר, כנס אנשי עסקים בתחום מסוים, הרצאות, עדכונים חשובים לציבור על ידי חברות משפיעות ועוד.
טיפ #2 – תחבורה:
אחת המפתחות להצלחת האירוע שלכם הוא היכולת להגיע למקום בצורה נוחה ויעילה. בין אם מדובר באירוע של כמה עשרות מוזמנים ובין אם אירוע גדול יותר – עליכם לוודא כי בדרך למקום יש מספיק אפשרויות הגעה לנוחיות הקהל שלכם. חלקם יגיעו עם רכבים פרטיים, חלקם באוטובוסים, רכבות או מוניות. עצם העובדה שמדובר באירוע המתקיים בתל אביב כבר אמורה לתרום לכך אולם גם בתוך תל אביב הגדולה כדאי לבחור במקום מרכזי שניתן להגיע אליו בקלות ובנינוחות.
טיפ #3 – שירותים נוספים:
דבר נוסף שעשוי להכריע היכן יתקיים האירוע שלכם הוא השירותים הנוספים והמשלימים שתוכלו לקבל מהחברה/המקום שתשכרו. כך למשל מקומות רבים יאפשרו לכם להזמין דרכם את הקייטרינג לאירוע או אפילו ידאגו למארגנת אירועים מקצועית שתסייע בהכנה ועיצוב המקום לאירוע שלכם. הזמנת חבילה גדולה וכוללת יותר עשויה להוזיל את העלויות ולסייע בחיסכון כספי תוך שמירה על אירוע איכותי ויוקרתי שירשים את האורחים שלכם.
לסיכום; בכל הקשור לאירועים עסקיים בעלי העסקים מעדיפים שלא יחסוך על מנת לא לחסוך ברושם חיובי. עבור רבים מדובר ברושם ראשוני ואצל אחרים כבר נבנו ציפיות בנוגע לחברה/מותג מסוים ולכן האירוע צריך להיות איכותי ויוקרתי בהתאם. בחירת מקום לאירועים עסקיים בתלת אביב הנה חיונית להצלחה אולם כדאי לבדוק היטב כי המקום אכן מתאים לאופי האירוע שלכם.