10 טיפים לבניית דף נחיתה לקורס דיגיטלי מוצלח

איך לבנות דף נחיתה לקורס דיגיטלי שיגרום לכולם להירשם!

אם אתם מעוניינים לשווק קורס דיגיטלי שנמצא בראש שלכם, כנראה עליכם לחוות את אחת המשימות החשובות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי – בניית דף נחיתה. זהו לא רק דף שבו אתם מציגים את הקורס שלכם, אלא גם הזדמנות להציג את עצמכם, להתבלט מהמתחרים ולגרום לאנשים להבין ששווה להם להירשם. אז איך עושים את זה? צאו לדרך!

מה הופך דף נחיתה למוצלח?

כדי שהדף שלכם יבודל על פני דפי נחיתה אחרים (רבים מהם דומים כמו עגבניות בשוק), חייבים לקחת בחשבון מספר מרכיבים חשובים:

  • כותרת מסקרנת: שואלים את עצמכם איזה כותרת תגרום לכל אחד לעצור ולהתעניין? משהו כמו "למה 99% מהאנשים מפספסים את ההזדמנות הזו?" יכול לעשות את העבודה.
  • תוכן קונקרטי: תנו מידע תמציתי על מה שמציעים. חמישה יתרונות עיקריים של הקורס? תפרטו מהם!
  • עיצוב מושך: עדיף לא להיות מעודנים מדי. השתמשו בצבעים שישרו אווירה ואנרגיה חיובית.
  • קריאה לפעולה: אחרי שהשקעתם כל כך הרבה בלקחת תמונות יפות ולפרסם סיפורי הצלחה, אל תשכחו לדרוש מהמבקר לפעול – "הירשמו עכשיו!" או "שמרו את מקומכם!"

טיפים לכך שלא תתבלו בתהליך

יש לא מעט טעויות שיכולות לעלות לנו בחיים, כמו לדחוף את העגבניות בפרצוף של השכן או לבקש סליחה במקום לומר "סליחה". גם בבניית דף נחיתה יש כמה מכשולים שכדאי להימנע מהם:

1. לא להיות עמוסים מידי

כולם רוצים לשמוע על כל פרט ודוגמת הצלחה שיש לכם להציע. זכרו – פחות זה יותר! התרכזו במסר בבירור.

2. שימוש בצילומים מקצועיים

כן, אתם יכולים להשתמש בתמונה של חתול הבן של השכן, אבל זה לא מה שימשוך אנשים להירשם. קרדיט לצילומים מקצועיים זה לא יקר כמו שאתם חושבים!

3. לבדוק על מכשירים שונים

אם דף הנחיתה שלכם נראה כמו בלגן בעת הצפייה מהטלפון הנייד, תצטרכו לעשות זאת מחדש. ההנחה היא שהתמונות ייראו טוב גם בטלפון וגם במחשב.

שאלות שאולי יש לכם (ותשובות!)

  • מהו הסוד להעלאת שיעור ההמרה? – כאשר דף הנחיתה עולה לאוויר, אנשים צריכים להבין את היתרונות במיידי, לדוגמה שיעורי קורס לדוגמה או הנחות מיוחדות.
  • כמה זמן לוקח לבנות דף נחיתה? – זה תלוי! אבל אם תתמקדו במסרים ותשתמשו בכלים פשוטים, מדובר בכמה שעות טובות.
  • האם צריך לכתוב סעיפי מדיניות פרטיות? – בהחלט! זה מראה שאתם רציניים ומכילים את בני האדם, ולא רק את הכסף.
  • מה לעשות אם כל הכוונות שלכם לא נראות עובדות? – הרבה פעמים זה משהו טכני. בדקו את כל החלקים של דף הנחיתה בעצמכם!
  • איך יודיעו לי אם אנשים נרשמים? – באמצעות שירותים כמו פיקסל של פייסבוק או מעקבי המרות. השמש שלכם לא תיעלם אם תהיו ערים לכך.

המאבק בין תוכן לעיצוב – לנצח בצורה חיננית!

בעולם הדיגיטלי, תוכן ועיצוב הם כמו שני חברים שלא מפסיקים להתווכח – אחד אומר "היי, שים לב לתוכן!" והשני עונה "לא, קודם כל תחשב על העין של הקוראים!". אז מה עושים? פשוט עושים חיבור בריא ביניהם!

  • תכנים המעניקים ערך: אל תהססו למהול טיפים ומדריכים שיהפכו את הקוראים לאנשים עם יותר ידע.
  • השתמשו בעיצובים מינימליסטיים: לא לבזבז את הקוראים על עיצובים שלא נוגעים לתוכן. שימו לב להביא יותר את עיקר הדברים.

סיכום – הכנת דף הנחיתה המושלם לקורס שלכם

אז אחרי שדיברנו על המרכיבים החשובים, הטיפים והתעלולים שיגרמו לדף שלכם לבלוט בעידן הדיגיטלי, אנחנו מקווים שהבנתם עד כמה זה פשוט לבנות דף נחיתה מושלם לקורס הדיגיטלי שלכם! תזכרו תמיד להעביר את המהות שלכם, לא לוותר על השקעה בעיצוב, ולשמור על קשר עם הלקוחות שלכם. וסוף כל סוף, יהיו שם לקורס החדש שלכם!

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה