סקראץ משחקים

סקראץ משחקים

איזה ילד לא ישמח ללמוד סקראץ משחקים? מדובר על הזדמנות פז לפתח את צורת החשיבה של הילד, לספק לו את האפשרות לנצל את היצירתיות שלו וללמוד שפה חדשה ושימושית. רוב הילדים של היום מרגישים בנוח בעולם הוירטואלי, הם מבלים שעות מול המסכים ומבינים הרבה יותר טוב מרוב המבוגרים כיצד לעבוד עם המחשב. שפת התכנות סקראץ מספקת לילד את האפשרות ללמוד ולהבין את הלוגיקה הקיימת מאחורי שפת המחשב, ובצורה כזו לפתח את היכולת שלו לתקשר עם מחשבים וללמוד כיצד לפתח משחקים, סרטונים וסיפורים אינטראקטיביים. מדובר על תכנית לימוד שמתאימה לתלמידי כיתה ג' או ד', אשר רוצים להתנסות בעולם התכנות ולהבין אותו טוב יותר. זוהי למעשה דרך נפלאה ללמוד שפה חדשה, אשר תאפשר לילד לא מעט יתרונות בעולם הוירטואלי והדיגיטלי שאנו חיים בו היום.

סקראץ משחקים – למי זה יכול להתאים?

למעשה, שפת התכנות סקראץ יכולה להתאים לכל ילד סקרן, המעוניין להתפתח וללמוד דברים חדשים על העולם שסובב אותו. במהלך תכנית הלימודים, הילד לומד כיצד לקרוא ולכתוב תכנות, כיצד פועל המחשב וכיצד ניתן לתקשר עמו ולבקש ממנו לבצע פעולות שונות. כמו בכל תחום אחר, גם בתחום התכנות, מי שמתחיל ללמוד מוקדם יותר, יזכה לנחיתה רכה יותר ולכושר קליטה גבוה יותר. אומנם לא פשוט לתכנת, לתכנן ולהמציא משחקים ואפליקציות שונות, אך מי שמתחיל בגיל מוקדם, הופך את כל התחום לטבעי וזורם יותר עבורו. הילד לומד כיצד לבנות סיפור אינטראקטיבי, סרטון אנימציה או משחק מחשב בסיסי, על ידי גרירה של שורת הפקודה הנחוצה לו. אין צורך ללמוד כיצד לכתוב שורות פקודה מורכבות ומסובכות, אלא מספיק להבין את ההיגיון שעומד מאחוריהן. הילד לומד את אבני היסוד הבסיסיים ביותר הקיימים בעולם התכנות, כגון יצירת תנאים, תכנון של לולאות ומשתנים, שימוש בתרשימי זרימה וכדומה. בשלב מאוחר יותר, הילדים ילמדו להשתמש בכלים גרפיים לצורך עיצוב דמויות והבנה של עקרונות התנועה והאנימציה.

לסיכום, כל ילד ישמח ללמוד סקראץ משחקים, על מנת לדעת כיצד לייצר בצורה עצמאית משחק מחשב או משחק המיועד לסלולרי שלו.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה