איחוד הלוואות – כל מה שצריך לדעת

רבים נזקקים להלוואות בנסיבות שונות. כך לטובת רכישת רכב, לעריכת אירוע חתונה, לשיפוצים ולמטרות אחרות. על מנת להקל על החזר התשלומים נלקחות ההלוואות לתקופות ארוכות. המשמעות היא, לרוב, ריביות גבוהות יותר אבל הדבר מאפשר תזרים מזומנים נוח ואפשרות ל"גמור" את החודש בצורה נוחה תוך כדי עמידה בכל ההתחייבויות השוטפות. כל הדברים האלו נכונים לאנשים פרטיים וגם לעסקים. כתוצאה מכך נוצר, לעיתים, מצב של ריבוי הלוואות מה  שמכביד מאוד על המעקב ואף גוזל כספים מיותרים בגלל ריבוי ריביות וכדומה.

פתרון הבעיה

אחד הפתרונות הנוחים והיעילים הוא איחוד הלוואות מבית תשואות פיננסים. משמעותו היא ביטול כל ההלוואות הקיימות וריכוזן בהלוואה אחת. בהזדמנות זאת ניתן לפרוס אותה אחרת, לקבל ריביות ותנאים נוחים יותר. כך יהיה גם לעקוב אחריה ביתר קלות, לתכנן טוב יותר את תזרים המזומנים, לקבוע מועד נוח להחזר הקרן החודשית ועוד – מה שהופך את העניין לקל ונוח לעין ערוך מהמצב הקודם. היתרונות כאן ברורים אבל יש צורך לבצע את המעבר בצורה נכונה. משום כך, כדאי לערב יועץ לנושא בעל ידע וניסיון המכיר היטב את השוק.

תהליך מסודר

התהליך מתחיל כאשר הלקוח מציג את הבעיה ליועץ ופורס לפניו את כל ההלוואות השוטפות. בנוסף, את יכולת ההחזר החודשית שלו. לאחר בדיקה מתאימה הוא יכין הצעה ללקוח המבוססת על מצבו הכלכלי ועל ההצעות המתקבלות על ידי בנקים או המוסדות הפיננסיים מולם הוא עובד. לאחר כל אלו תיבחר ההצעה המתאימה והתהליך ייצא לדרך. במהלכו תחוסלנה בזו אחר זו ההלוואות הקיימות ותקום אחרת במקום כולן. מומלץ לקבל שירות ממומחה בעל מוניטין בתחום. שירותיו כוללים ייעוץ, ניהול משא ומתן, הגשת מסמכים ומעקב אחריהם וליווי ככל הנדרש.  

קראו על התהליך עוד באתר שלנו: https://www.tsuott.co.il/

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה