שמעון שבס – מדוע משתלם לעבוד איתו?

בחיים הציבוריים, אנחנו יכולים למצוא סוגים שונים של אנשים. בין היתר, אנחנו יכולים למצוא אנשים שבוחרים להיות מאחורי הקלעים, לא להיות מוכרים, חשופים לביקורת ציבורית. קל יותר לעבוד בצורה כזו, מאחר ואם טועים לא צריך להתמודד עם הביקורת. ישנם אנשים שמנסים להיבחר לכל תפקיד אפשרי, מתוך מטרה וכוונה ליהנות ממה שהתפקיד מספק, באופן ישיר או עקיף. 

ויש אנשים שנמצאים בשני המקומות גם יחד. מצד אחד הם אכן נמצאים מאחורי הקלעים, הם התמנו לתפקיד ולא בהכרח נבחרו אליו, אך הם כן מתמודדים עם הביקורת הציבורית ויחד עם זאת, הם לא בהכרח נהנים מכל מה שהחשיפה יכולה לספק. 

שמעון שבס הוא דוגמא טוב למשרת ציבור קלאסי. מדובר במנכ"ל משרד ראש הממשלה לשעבר, אשר כיהן לפני כן בשורה ארוכה של תפקידים ציבוריים, ולימים, אחרי רצח רבין אליו הוא היה קרוב במשך שנים רבות וכיהן כאמור כמנכ"ל משרדו בעת כהונתו כרה"מ, הוא פרש מהחיים הפוליטיים והציבוריים והפך להיות איש עסקים. 

כיצד שמעון שבס יכול לעזור לכם

במהלך השנים, הן כפעיל חברתי, הן כעוזרו של יצחק רבין והן כמנכ"ל משרד ראש הממשלה, ולאחר מכן כאיש עסקים ופעיל בעמותות וארגונים שונים, הוכיח שבס את יכולותיו הרבות, בכל תחום אליו הוא פנה. 

שבס הוא איש רציני בעל תכונות אופי רבות אשר הופכות אותו ליזם אשר יכול לקדם תהליכים ופרויקטים שונים. לא במקרה הוא נשכר לתפקידים ועבודות שונות לא רק בישראל אלא גם בחו"ל, עוזר ומייעץ לגורמי ממשל במדינות שונות וכן עובד עם אנשי עסקים זרים, בין אם זה בארצות הברית ובין אם זה במדינות אחרות, הן במטרה לקדם את העסקים שלהם והן במטרה לקשר אנשי עסקים ישראלים אליהם.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה