כסא מנהלים – זה לא רק האיש שיושב עליו

הקלישאה אומרת שהאדם עושה את הרהיט בו הוא משתמש, ולא הרהיט עושה את האדם. אך יש מקרים בהם יש חשיבות גם לרהיט בו האדם משתמש. כלומר, זה לא מספיק שהאדם יהיה מספיק מכובד, מקצועי ומנוסה בתחום העיסוק שלו, אלא הוא צריך להשתמש בפריטי ריהוט שיאפשרו לו לעבוד כמו שצריך ולבצע את המוטל עליו בצורה הטובה ביותר.

דוגמא טובה לכך הוא כסא מנהלים. נכון שהכסא לא יקבע האם אדם מסוים מתאים להיות מנהל או לא, אך אנחנו יכולים להיות בטוחים שאם הוא בוחר בכסא איכותי, ברמה גבוהה, אז יהיה לו הרבה יותר קל לבצע את המוטל עליו. לכן אנשים נוהגים לקנות כסא מנהלים ברמה גבוהה, כסא שיאפשר להם לבצע את עבודת הניהול בעסק על הצד הטוב ביותר.

לפני שנסביר איך עושים את זה, חשוב להדגיש, כסא מנהלים לא בהכרח מיועד רק למעסיקים או מנהלים גדולים, אלא גם למנהלי מחלקות או מנהלים אחרים.

איך בוחרים כסא בצורה נכונה?

בשביל לבחור כסא מנהלים בצורה נכונה, אנחנו צריכים לבחון את האיכויות שלו, עלינו לבחון כיצד הוא בנוי, מה סוג הריפוד שיש לו, עד כמה הוא נוח, עד כמה הוא פרקטי, וכן רצוי לבחון עד כמה באמת הוא ייחודי ומאפיין מנהלים. בדרך כלל מדובר על כסא מחשב ייחודי ושונה מכסא משרדי סטנדרטי.

חשוב לומר, לפני שאנחנו רוכשים כסא כזה, יהיה נכון אם נבחן אותו באופן מעשי. כלומר, אנחנו נלך לחנות ונבדוק כסאות שונים בטרם נחליט לקנות כסא כזה או אחר. כך אנחנו נוכל לבחור בסופו של דבר את הכסא הטוב ביותר עבורנו, בין אם זה מבחינה פרקטית ובין אם זה מבחינות אחרות שיכולות לשרת אותנו.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה