איך להתחיל עסק של קידום אתרים ולקצור הצלחות מהר

איך להתחיל עסק של קידום אתרים: מדריך לאנשי טכנופוביה וגם לווייזרי טכנולוגיה

האם פעם חשבתם על כל אותם שירותים מוזרים והפתעות שהאינטרנט מציע? רגע, אתם בטח שואלים את עצמכם: "למה אני צריך קידום אתרים?" אז עכשיו תפסיקו לחשוב על זה ותגידו לעצמכם – אני רוצה להתחיל עסק חדש! ובכן, הכנסתם את עצמכם למקום הנכון, כי אני כאן כדי להנחות אתכם לתוך עולם המוזר והמהנה הזה שנקרא קידום אתרים. והנה הפתעה: זה לא כל כך מפחיד כמו שזה נראה.

למה קידום אתרים?

אז בואו נדבר על השאלות הקיומיות של החיים: למה לכם להתחיל עסק של קידום אתרים? אחרי הכל, בתחום הזה יש לכם המון מתחרים, וטכנולוגיה שמשתנה כל שנייה. בואו נפרק את זה.

  • יותר בגנום שלכם: למי מאיתנו לא הייתה חוויה לא נעימה כשניסינו לחפש משהו באינטרנט ונגמר לנו חיפוש? קידום אתרים הוא היכולת לגרום לאנשים למצוא את מה שהם מחפשים בקלות יותר.
  • עסק, עסק, עסק: בעידן שבו הכל מתנהל אונליין, קידום אתרים הוא הבסיס להצלחה של כל עסק. וכשיש הצלחה, יש גם כסף. מה שיותר טוב – שלא תצטרכו למכור עוגיות לבריאות!
  • העולם מחכה: לפי סקרים, יש מיליונים של אנשים שמחפשים שירותים ומוצרים בדיוק כמו שלכם. קידום אתרים יכול להביא אתכם לתודעה שלהם.

אוקי, אז איך מתחילים?

ועכשיו, אחרי שהתלהבתם כל כך, נשאלת השאלה – איך נוחתים על הכוכב הזה שנקרא "קידום אתרים"? חכו רגע, אל תמהרו להניח שעליכם לקנות טיסה לוויליאם וקו או לעבור לאי שם באוקיינוס השקט. זה ידרוש רק מחשב וחיבור אינטרנט, ואולי גם קצת פיצוחים כדי להקל על הלחץ.

הבנת התחום

כדי לצלול לתוך העמק המוזר של קידום אתרים, עליכם להבין מה זה בכלל. מה זה SEO? (Search Engine Optimization): זה לא איזו נוסעת חוצפנית שצריכה טיסה, אלא מדובר באסטרטגיות להעלאת הדירוג של אתר כלשהו במנועי חיפוש. זה אומר לאזן בין תוכן איכותי, מילות מפתח, והכנסת ישראל לרשימת הקניות.

כיצד להקים אתר

עכשיו תצטרכו להקים אתר. נשמע לא מסובך? זה הזמן לבחור פלטפורמה לאתר שלכם. יש פלטפורמות כמו WordPress, Wix או אפילו Shopify. תבחרו את הפלטפורמה שנראית לכם המתאימה ביותר ותתחילו לבנות את האתר שלכם.

מילות מפתח – לא סתם מילים

מה שמתעסק בקידום אתרים צריך לדעת זה מילות מפתח. המילים תיקחו אתכם להצלחה או לכישלון. תחשבו על מה אנשים מחפשים כשמדובר בשירותים שלכם ותכניסו את המילים האלה לתוך תוכן האתר שלכם. לא להגזים, אבל גם לא לקצר.

מה הטרנדים החמים בעולם קידום האתרים?

עברנו את הבסיס, עכשיו נעים לברוח לצדדים קצת יותר צבעוניים. עידן חדש נכנס לחיינו והטרנדים משתנים כל הזמן. אז הנה כמה שטיקים חמים שיגרמו לאנשים להרגיש כאילו הם לא עובדים על כוכב לגמרי!

  • וידאו הוא המלך: אם אתם לא שולחים סרטונים, אתם מבזבזים הזדמנויות. אנשים אוהבים לראות תכנים ויזואליים, וזה מעולה עבור קידום אתרים.
  • מובייל-ראשון: כולנו קיבלנו את ההודעה – רוב הגולשים נמצאים באינטרנט מהסלולארי. אז אם האתר שלכם לא מותאם למובייל – אתם בעייתיים. ויודעים מה? גם גוגל יודעת.
  • תוכן ייחודי: מה שנאמר, כשאתם מייצרים תוכן, תשתדלו שלא יהיה משוכפל. גוגל לא סובל את זה! תנו לדמיון שלכם לרוץ!

שאלות נפוצות

מהן מילות המפתח החשובות ביותר לקידום אתרים?

זה תלוי בתחום שלכם. חשוב לחקור את התחרות ואת הצרכים של הקהל שלכם לפני שאתם קובעים.

האם אני צריך להשקיע בפרסום ממומן?

תלוי בתקציב שלכם. פרסום ממומן יכול להועיל מאוד בהתחלה, אך כדאי לא לבנות עליו חד משמעית.

מהו הזמן הממוצע שצפוי לראות תוצאות?

זה יכול לקחת כמה חודשים, אבל הדברים ישתפרו עם הזמן.

האם אני יכול לקדם את האתר שלי בעצמי?

בהחלט! עם קצת השקעה וידע, אתם יכולים לעשות את זה.

האם קידום אתרים באמת עובד?

כן! זה לא קסם, זה אסטרטגיה. אם תעשו את זה כראוי, אתם תראו תוצאות.

סיכום מתוק

ועכשיו לאחר שלמדנו על כל העולם המרגש הזה של קידום אתרים, יש לכם כלים כדי להתחיל את העסק שלכם. אל תפחדו – זו תהיה הרפתקה משתלמת שיכולה להביא לכם פרנסה ועניין רב! ואם תנסו להיות האמן הזה שמוזיקת הרקע של קידום אתרים, תגלו שאתם יכולים להשפיע על

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה