איך יוצרים קשר עם פייסבוק בצורה פשוטה ויעילה

איך יוצרים קשר עם פייסבוק: 7 טקטיקות שלא ידעתם שהן אפשריות!

כשהאדם המוחצן ביותר בעולם מתגלה כבעל חשבון פייסבוק, זה רק טבעי שנרצה לתפוס אותו. בדיוק כמו שאנו רוצים לתפוס את החבר שמקפץ בפארק עם כלב מדהים (ואנחנו לא רק מייחלים ללטף אותו). אבל מה קורה כשצריך לפנות לפייסבוק עצמה? זה יכול להיות קצת כמו לנסות לתפוס דג במים עם מסננת – לא קל, אבל זה בהחלט אפשרי! כאן תוכלו ללמוד איך לתפוס את התשובות המיוחלות.

1. מה בדיוק מחפש פייסבוק?

ראשית, צריך להבין מה פייסבוק רוצה מכם. זה לא סוד שפייסבוק מתמקד בניסיון לתת למשתמשים את החוויה הטובה ביותר. ולפעמים זה אומר לגלות מה הבעיות, מה הביקורות ולבצע שיפורים. אז רגע, אתם לא רק מספר המנוי; אתם בוחרים להיות חלק מקהילה!

  • מוצרי פייסבוק ושירותים שונים
  • בעיות טכניות שלכם
  • שאלות לגבי מדיניות פרטיות
  • הצעות לשיפורים

2. דרך המסנג'ר: החיים ב-140 תווים!

האם ידעתם שפייסבוק מסנג'ר הוא כלי נהדר לפנייה ישירה? זו לא פלטפורמת צ'אט רגילה, מדובר בדרכון שלכם לפייסבוק! פלוס, אם אתם אוהבים סטיקרים, זה מושלם.

אבל איך מתחילים?

בעצם, הכל מתחיל בלחיצה על כפתור! חפשו את האייקון על האתר או באפליקציה, שלחו הודעה והיו ספציפיים! אם אתם מתכוונים לשאול על יוקרת הקרש שלכם, הציעו סיבה טובה!

3. תמיכה בעייתית: 5 טיולי דרך

לפעמים אתם תקועים עם בעיה כמו כינוי מוזר שהכנתם לעצמכם שעכשיו אתם מתחרטים עליו. אז מה עושים?

  • זיהוי משתמש: אם נוח לכם לשבת ולחכות
  • אתר התמיכה: כאן תוכלו למצוא תשובות לשאלות נפוצות
  • צ'אט חי: רגע, תנו לי לבדוק אם יש מישהו בצד השני
  • מספר טלפון: כן, לא לכולם יש את המספר אבל לפעמים זה עובד
  • פורומים מקוונים: לפעמים חברים יודעים יותר משירות הלקוחות

4. האם פייסבוק שומע אתכם? הבדלים אינסופיים!

נכון שכשאתם פונים לפייסבוק, אתם מתעסקים עם אחת החברות הגדולות בעולם, והשאלה היא – האם זה חיכוך של אנושיות או מישהו יקבל את ההודעה? במילים אחרות, אתם לא לבד.

טיפ! כשאתם פונים, תתמקדו בפתרון

נסו להגיע עם הצעת פתרון. אם אתם רואים באג, הסבירו איך זה עלול להשפיע עליכם. פייסבוק יודעת שיצירת קשר היא רק ההתחלה!

5. איך להשתמש ברשתות חברתיות נוספות?

אז אחרי שבדקתם את מסנגר, יש גם את טוויטר ואינסטגרם. עלול להיראות כמו ניסוי אבוד, אבל אל תשכחו שחלק מהישגי החיים הם במתרחש באינסטגרם! להעביר את הרעיון בצורה יצירתית יכול לעשות הבדל גדול.

  • השתמשו בהאשטאגים כמו #FacebookSupport
  • תייגו את פייסבוק בהודעות על בעיות
  • שתפו את ההצלחה שלכם! ככה הם יראו את זה

6. שיחות עם חברים: עזרה לא מגיעה מכיוונים לא צפויים

לפעמים התשובות הכי טובות מגיעות מהחברים הכי טובים שלנו, או לפחות מכאלו שמבינים טכנולוגיה. אם אתם יודעים שיש חבר שיודע את הדרך, פשוט שאלו אותו! רוב הסיכויים שהוא גם ניסה את אותן שיטות לפנייה.

שאלות נפוצות

  • איך אני יכול לבדוק אם פניתי למקום הנכון?
    מד הקשבה, חברים, ודברים נוספים יכולים להבטיח שאתם לא שולחים הודעה למישהו ששותק.
  • האם פייסבוק עונים לי במייל?
    בדרך כלל מיילים רותחים עומדים לשיגור. אך מחכים לתשובה! שם זה עניין של סבלנות.
  • כמה זמן זה לוקח?
    זה יכול להיות מקטגוריות של דקות ועד ימים. אל תצפו להתראה מיידית!

7. טיפים להמשך הדרך: להיות יצירתיים!

הייתם מצפים שטיפול בנושא ישאיר אתכם חסרי אנרגיה? לא, אתם לא ייקחו את זה קשה מדי. הומור והנאה ילוו אתכם לאורך כל הדרך. בעצם, זה הזמן למצוא פתרונות קריאטיביים!

מה נוכל לקוות שיקרה?

ברגע שאתם מתקשרים בצורה נכונה וידידותית, התשובות יזרמו. אתם רק צריכים להיות מוכנים לשמוע.

וכמובן, כשזה מגיע לפייסבוק, בתור אנשים טכנולוגיים, אתם יודעים שככל שמתקרבים למטרה, כך זה נהיה יותר תחרותי. העיקר שאתם מנסים – זה מה שחשוב!

אם זה לא עבד, אל תיאשו! קחו את הניסיון עם טון הומור וביקורת בונה. ואל תשכחו, המידע שאספתם כאן, עשוי לפתח את הדרך שלכם בהתקשרות עם פייסבוק, ואולי גם לתרום לעבור אורח חייכ

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה