מה חשוב לדעת על תיקי השקעות?

הרבה מאיתנו מבינים את החשיבות של דאגה לעתיד שלנו ולדאוג לבטחון הכלכלי שלנו. זה גורם להרבה אנשים להכין תוכניות חסכון שונות על מנת שהם יוכלו לצבור כסף ולהפריש חלק מהכסף שנכנס אליהם לחסכון על מנת לשמור עליו ולחסוך מדי חודש ולא לבזבז את כל ההכנסה החודשית שלהם. אבל בעולם של אינפלציה שרק הולכת וגוברת, לחסוך כסף זה לא מספיק כאשר הכסף שלנו נשחק וכמובן שתמיד עדיף שאת הכסף שאותו אנחנו מצליחים לחסוך ולשים בצד, נצליח גם להגדיל ושבסופו של דבר הסכום שיהיה לנו הוא לא רק הקרן, כלומר הסכום המדוייק של מה שחסכנו, אלא גם רווחים שנעשו בזכות כך שהשקענו את אותו הכסף בצורה חכמה ובטוחה. כדי לעשות זאת, אחת הדרכים היא לבנות תיק השקעות שאליו יופנה הכסף חלק מהכסף שאותו אנחנו שמים בצד ומצליחים לחסוך. אם אנחנו מבינים היטב בהשקעות, כיום יש כלים שונים שמאפשרים לנו לנהל את תיק ההשקעות בעצמנו או לפנות לניהול מקצועי של תיק ההשקעות שלנו על ידי מנהלי השקעות מנוסים ומקצועיים על מנת שהם בעצמם ינהלו את תיק ההשקעות שלנו ויבצעו פעולות שונות על מנת למקסם את הרווח שנוכל לייצר לאורך זמן מתיק ההשקעות שלנו.

ממה מורכב תיק השקעות?

תיק השקעות יכול להיות מורכב מאפשרויות שונות וכלי השקעה שונים בהתאם לשיקולים שונים שישפיעו על הרכב תיקי השקעות, כמו משך זמן ההשקעה, הנכונות לסיכונים, סכומי ההשקעה, הגיל שלכם ועוד. אתם יכולים לכל תיק ההשקעות שלכם יהיה מושקע במניות ספציפיות, במדדי מניות שונים, באג"ח ועוד וכמובן שתיק השקעות יכול להיות מגוון ולהכיל את כל אלו על מנת לפזר את ההשקעה. אתם יכולים לפנות לייעוץ השקעות על מנת שיעזור לכם להחליט מה לעשות עם תיק ההשקעות שלכם או שאתם יכולים לפנות לשירות של ניהול השקעות מקצועי שיעשה זאת עבורכם. למידע נוסף בנצ'מרק

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה