אירוח בקיבוץ

מדור זה עוסק בבתי הארחה בקיבוצים, בהם יכולים האורחים ללון, לאכול וליהנות. התוכן הוא על איך המלונות האלה עובדים, מה הם עושים ואיך הם נראים. ההקדמה צריכה להדגיש את המאפיינים העיקריים של כל מלון ושל אירוח בקיבוץ.

בתי הארחה בקיבוצים הם סוג ייחודי של מבנה המספק אירוח לתיירים. התפיסה מבוססת על המודל של חיים משותפים ומתבססת על הרעיון הבסיסי של תא משפחתי. הוא נבנה בשנות ה-30 על ידי בני משפחות שונות שרצו להיות קרובים לקרוביהם. וחברים. סוג זה של מבנה היה פופולרי במיוחד בקרב הדור המבוגר שרצה להיות קרוב לילדיהם ולנכדיו. התנועה הקיבוצית החלה כתנועה התנדבותית שחיפשה חיים טובים יותר לעובדי המגזר החקלאי בישראל. בשנת 1936, בתקופת המנדט הבריטי, בחרו רובם להצטרף לקיבוץ שזה עתה הוקם. תְנוּעָה. בשנות ה-30 היו הקיבוצים אחד מאתרי התיירות הפופולריים בישראל. , מושך אלפי מבקרים מדי שנה. תיירים רבים נמשכו למבנים ומסלולי טיול ייחודיים שנוצרו סביב הקיבוצים.

בית האירוח בקיבוץ הוא מקום ייחודי בישראל

זהו שילוב ייחודי של אדריכלות מודרנית ומסורתית. זהו בית לאורחים, אך הוא משמש גם כמרכז חברתי בו הם יכולים לפגוש את חבריהם, בני משפחתם ועמיתיהם. מדי שנה מתקיים בקיבוץ מסיבת מי זה בישראל לכל אורחי בית ההארחה. אל לנו לחשוב על בתי הארחה האלה כעל עוד מלון או בניין דירות. הם יותר כמו הרחבה של הבית שהם מספקים לאורחים שלהם. ברצוננו להזמין אותך לבקר בבית ההארחה שלנו ולהתבונן בו. ייתכן שתגלה שחלק מהמקומות שאנו מדברים עליהם בישראל אינם זמינים כעת כי הם נמכרו למפתחים פרטיים. בית ההארחה נבנה על ידי חברי הקיבוץ בתחילת שנות ה-50. זהו שילוב ייחודי של מודרני ומסורתי.

>הקליקו למעבר אל מגוון רחב של מקומות לינה בקיבוץ

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה