אולם כנסים להשכרה – יש חבילות משתלמות ביותר!

אם אתם לא רוצים לשכור משרד באופן קבוע או לשכור אולם הרצאות לתקופה ארוכה- כדאי שתדעו שיש  אולמות לכנסים שאפשר לשכור לפי שעות עם חבילות משתלמות ביותר. 

מאז שאנשים החלו לעבוד מהבית, מעדיפים בעלי עסקים לא להתחייב למשרד עליו ישלמו שכירות יקרה ורצופה, אלא  לשכור אולמות לישיבות וכנסים לפי שעה. כך ניתן לחסוך לא מעט כסף.  אם אתם מחפשים אולם כנסים להשכרה, חשוב שתדעו כי כיום יש מבצעים טובים וחבילות לשוכרים לפי שעה. 

אז איזה מבצעים ישנם? הנה כמה דוגמאות:

במרכז הארץ אפשר לשכור אולם כנסים להשכרה לפי שעה, המאפשר עמדת מרצה משוכללת, מקרן ומסך להרצאות ומצגות, שולחנות וכסאות לקהל, גישה חופשית לאינטרנט, מערכות הגברה ותהודה, תאורה וחשמל במגוון נקודות באולם. מצאו מקום טוב המציע חבילה שכוללת אולם כנסים להשכרה במחיר טוב, עם כלל השירותים שהזכרנו.

בנוסף לכך תמצאו אולמות כנסים להשכרה במרכז הארץ המציעים חבילות דומות עם שירותים לשוכר, כמו: שירותי הרשמה, או צילום וידאו ואיש טכני שייסע בהתנהלות בזמן הכנס או בזמן הרצאה. יש חבילות המציעות אולמות שאפשר לשכור בהם מקבלים בקבוקי מים, עמדות קפה, שירותים נקיים, כיבוד קל ומגוון פינוקים עבורכם ועבור הקהל שלכם. 

כיצד מתמחרים את החבילות? 

חבילות כאלה מתמחרים על פי השכרה לפי שעה, הנחשבת לשיטת התמחור המשתלמת ביותר עבור הלקוח. 

בחרו מקום כמו למשל my קמפוס שמציע חבילות השכרת אולם כנסים בגדלים שונים, החל מעשרה משתתפים עד יותר ממאתיים משתתפים. 

שימו לב כי אתם מקבלים שירות והתאמה של האולם לצרכים שלכם וודאו כי המחיר משתלם על ידי ביצוע השוואת מחירים בין אולמות לכנסים ואירועים עסקיים. בהצלחה!

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה