ארונות תקשורת – למה חשוב לחווט ארון תקשורת בצורה מסודרת

התפתחויות טכנולוגיות מקבלות ביטוי מוחשי בכל אותם ארונות תקשורת מרובי כבלים וחיבורים. ככל שמכניסים הביתה רשתות ומכשירים משוכללים, סיבים אופטיים וכדומה, כך ארונות תקשורת הופכים לצמתים מרכזיים. נציג את הסיבות, מדוע ולמה רצוי לחווט את הארון בצורה מסודרת ומאורגנת.

 

חווט מסודר לשדרוגים מסודרים

בתוך ארונות תקשורת מודרניים עוברים כיום חיבורי הטלפון, נתבים, חיבורי תקשורת טלוויזיה, רשתות מחשבים, מערכת אבטחה, אינטרקום ועוד. עם הזמן יהיה צורך להוסיף חיבורים נוספים, בטכנולוגיות מתקדמות, לאותו ארון קיים. כאשר החיווט הנוכחי מסודר ומאורגן, ניתן יהיה להוסיף שדרוגים או לבצע שינויים, בצורה נוחה, ללא אלתורים זמניים.

 

חווט מסודר, תחזוקה ראויה

עם הזמן, חיבורים מסוימים עלולים להינזק, בתוך הארון או מחוצה לו. במידה וצריך להחליף כבל כזה או אחר, להוציא נתב ישן או לבצע כל תחזוקה אחרת, מוטב שזה יתבצע בארון תקשורת מסודר, מחווט כראוי ועם סימונים ברורים. בדרך זאת ניתן לאתר בין רגע את הכבל או החיבור הרצוי, אפשר לנתק, לפרק ולהרכיב את החדש. בכל התקנה של נקודת רשת או אפילו בחיזוק כזה או אחר, כשיש סדר, התחזוקה או השיפורים מתבצעים בצורה טובה יותר.

 

טיפים לחיווט ארונות תקשורת כמו שצריך

טכנאי תקשורת יכולים לזהות בקלות רבה את סוגי החיבורים השונים וכך מארגנים בצורה מקצועית את החיווט והסידור של כל ארון תקשורת, ביתי או עסקי. חיווט של ארונות תקשורת כמו שצריך נעשה כך:

  1. פירוק של כל הכבלים וזיהוי של כל אחד ואחד מהם.
  2. ביצוע חיבור בצורה מסודרת ונקייה, ללא פיתולים או "קשרים".
  3. שימוש באזיקונים או אמצעי הצמדה אחרים, למניעת "בריחה" של כבלים וחוטים.
  4. סימון של כל החיבורים והחוטים, כך שניתן יהיה לזהות בין רגע מה שייך למה.

 

הכנסו לאתר החברה – http://www.shayma.co.il/.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה