שוקר חשמלי

שוקר חשמלי, הוא מעין נשק המנצל מתח גבוה של חשמל כדי למנוע מתוקף לתקוף אתכם. זה כולל כמה חודים שיכולים לשתק אדם במהירות. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על שוקרים חשמליים ועל היתרונות השוטפים שלהם.

שוקר חשמלי

השימוש במוצר שוקר חשמלי הפך פופולארי בשנים האחרונות או יותר נכון, בעשורים האחרונים. בין אם להגנה עצמית מפני תוקפים, אנסים, מחבלים או סתם אנשים אלימים שלא מצייתים לחוק ומתנהגים באלימות בהפגנות כאלה ואחרות.

הצורך בשוקר חשמלי הפך עם השנים למוכר מאוד ונשים רבות עושות בו שימוש (או לפחות לוקחות אחד כזה איתם בתיק) לשלל מטרות שיכולות להוות תקיפה מכל סוג שהוא.

שוקר חשמלי עובד בכל תנאי מזג האוויר

ניתן להשתמש בשוקר חשמלי בכל תנאי מזג האוויר. אחד החסרונות הגדולים ביותר של תרסיס פלפל למשל, הוא שלא ניתן להשתמש בו בתנאי מזג אוויר גשומים או סוערים. 

תרסיס פלפל יכול לחזור לפנים שלכם ביום סוער ולגרום לכם לתגובה אלימה כמו התוקף שאתם מנסים לרסס. ספריי גז פלפל גם מאבד את הדיוק, המרחק והיעילות שלו בתנאי גשם.

מונע וגם הגנתי

לעתים קרובות, הפעולה הפשוטה של ​​פריקת אקדח ההלם באוויר כ"יריית אזהרה", יכולה להספיק כדי להניא תוקף. זה חל גם על הפחדת כלבים בשכונה וחיות בר אם יש לכם חיי חוץ פעילים. 

מניעת התקפה לפני שהיא מתרחשת, היא בסופו של דבר רצויה. כל מה שעשוי למנוע את התקף בכלל הוא יתרון עצום.

תכונות הגנה עצמית נוספות

בשוק תחרותי מאוד, רוב רובי ההלם הם יותר מאשר רק כאלה המספקים הגנה עצמית מפני התחשמלות. יוצאת עם חברות לטייל בלילות, כדאי שתצטיידי עם שוקר חשמלי של חברת פנטום ציוד להגנה עצמית.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה