קורס אוטוקאד

ניתן להגדיר את AutoCAD כשימוש במערכות מחשב כדי לסייע ביצירה, שינוי, אופטימיזציה של עיצוב. בכך, אנו יכולים ליצור שרטוטים דו-ממדיים וגם תלת-ממדיים המשמשים בבנייה ובייצור.

בואו לשמוע יותר על >>> קורס אוטוקאד

קורס אוטוקאד

ראשית, נתחיל עם הכרות קצרה עם התוכנה המעולה הזו: התוכנה פותחה על ידי ג'ון ווקר ב- 1982 בעזרת AUTODESK והוא תחזק אותו בהצלחה.

תוכנה זו, משמשת לרוב ליצירה ושינוי של עיצובים דו-ממדיים ותלת-ממדיים עבור שרטוט מקצועי עם מידע מדידה מפורט על העיצוב הרעיוני והפריסה של המוצר. התוכנה זמינה גם ב- 14 שפות שונות ביחס למיקומה.

התאמה אישית של התוכנה

משתמשים יכולים להתאים אישית את תוכנת ה- CAD עם אפליקציות תוספות זמינות בהתאם לדרישות הפרויקט. ניתן לבצע הגדרת כלים ייעודיים למשתמש כדי להציג ולעצב מוצר ב- wireframe ודוגמנות משטח.

סיבות להטמעת מערכות CAD

  • להגביר את הפרודוקטיביות של העיצוב
  • לשפור את איכות העיצוב
  • ליצור מסד נתונים לייצור טוב יותר
  • לשיפור התקשורת באמצעות תיעוד

יתרונות קורס אוטוקאד

לפני הטמעת תוכנה זו, כל המהנדסים השתמשו במנסחים ובגליונות כדי לצייר עיצוב מוצר. לקח כל כך הרבה זמן למעצב לעצב מוצר לפני קיום התוכנה הזו.

אם המוצר המיוצר לא סיפק את הצורך של הלקוח או שהיצרנים מצאו שגיאות כלשהן במוצר לאחר הייצור, הם היו צריכים לשנות את עיצוב המוצר, וזה היה תהליך שלוקח זמן רב.

המעצב היה צריך לשנות את העיצוב של מוצר על ידי מחיקה או לפעמים הוא היה צריך להשתמש בטבלה החדשה לעיצובו.

בתוכנה זו, בתחילה, אנו יכולים ליצור עיצובים בקלות באמצעות פקודות לאחר מכן נוספו אייקונים בתוכנה. עם השימושים של AutoCAD, אנו יכולים לעצב מוצר בדיוק רב.

>מעוניינים בקורס אוטוקד מקצועי? בקרו באתר של מישל גולרוך הנדסאי בניין

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה