קידום באינסטגרם

מכלי השיווק היותר איכותיים לפרסום שיש היום, נמצא האינסטגרם בשלישיה הראשונה בעולם, והוא לא סתם נמצא שם. רוב בעלי העסקים בעולם, עושים את הפרסום שלכם דווקא דרך הפלטפורמה הזו, ובמאמר זה נביא כמה סיבות לכך.

קידום באינסטגרם

הרבה אנשים משתמשים במדיה החברתית כדי לפרוק את רגשותיהם לגבי מותג או לשאול שאלה מהאנשים שעובדים שם. שימוש בחשבון האינסטגרם שלכם כדרך להתחבר לקהל שלכם כמו גם פרסום המוצרים שלכם, הוא דבר נהדר.

אתם יכולים להגיב להערות משתמשים ולספק מגע אישי למותג שלכם. אף אחד לא אוהב שמתעלמים ממנו כששואלים שאלה באינטרנט או מקבלים חזרה הודעה אוטומטית בבירור. מתן משוב אמיתי, יגרום ללקוחות שלכם להרגיש מוערכים וזה יעזור להגברת אמינות המותג שלכם.

תכונות חדשות לפרסום שלכם

המדיה החברתית תמיד מתפתחת ומוסיפה תכונות חדשות, ואינסטגרם, תמיד משתנה כדי לענות על דרישות המשתמשים או לשפר את החוויה הכוללת.

אינסטגרם, תמיד משתנה כפלטפורמה, ופרסום באינסטגרם תמיד מוסיף תכונות חדשות. אלו נועדו להפוך את תהליך קידום באינסטגרם לקל ואינפורמטיבי יותר. לכן כשמדברים על קידום, אין ספק שאינסטגרם הוא במקום הראשון.

עקבו אחר הצלחת מסע הפרסום שלכם

כאשר הגדרתם קמפיין פרסומי באינסטגרם, אתם לא צריכים פשוט לשבת ולחכות לתוצאות. אתם יכולים לעקוב אחר הצלחת מסעות הפרסום שלכם בזמן אמת ולקבל מידע תובנות שיוכלו לעזור לכם להמשך.

תקבל גם גישה לניתוח נתונים שיודיע לכם אילו קמפיינים מקבלים את המעורבות הטובה ביותר. זה גם יגיד לכם כמה המרו למכירות וכמה לידים התקבלו באתר, וכמה הוצאתם על מסע הפרסום שלכם.

משמעות הדבר היא, שכאשר אתם ממשיכים להשתמש בפרסום בתשלום ובפרט קניית עוקבים באינסטגרם, אתם יכולים לבצע שינויים כדי להשיג תוצאות טובות יותר.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה