הוצאת רישיון עסק – איך עושים את זה?

אחד השלבים ההכרחיים אותו צריכים לעבור כל מי שמעוניין להקים בית עסק חדש, הוא שלב הוצאת רישיון עסק. מדובר על שלב חשוב וחיוני, מאחר ובלעדיו העסק יפעל ללא רישיון, קרי באופן לא חוקי ויהיה ניתן לסגור אותו. 

תהליך הוצאת רישיון מתייחס למרכיבים שונים, כאשר אחד המרכיבים מתייחס למבנה בו ממוקם העסק כלומר, אם רוצים להוציא רישיון במהירות, יש לפנות אל אדריכל שמתעסק בכל מה שקשור לנושא של הוצאת רישיון עסק . ההסבר מדוע יש צורך בשירותיו של אדריכל הוא מאוד פשוט, מאחר ומדובר על מבנה של בית עסק, הרי שיש לוודא שהוא תקין, סדיר, יכול לארח לקוחות, ספקים ועובדים, וניתן לעבוד בו בצורה בטוחה. 

צריך להדגיש, לרישיון של כל בית עסק באופן טבעי יש דרישות שונות. יש הבדל בין רישיון עסק של מסעדה לרישיון עסק של מפעל או כל מקום אחר. לכן גם צריך לדעת מה הדרישות וגם לשכור אדריכל שיכול לבחון את המקום ולוודא שאכן הוא עונה על הצרכים ועל מה שמצפים ממבנה שכזה. 

מה צריך בשביל להוציא רישיון לעסק?

בעיקרון, יש להציג תוכניות אדריכליות, יש לוודא שהתוכניות תואמות את המצב בשטח, יש לבחון עד כמה המבנה מותאם לצרכים של בית העסק על פי סוג העבודה שלו, על פי השפעתו על הסביבה וכן על פי היבטים נוספים חשוב להבהיר, מעבר לכך יש היבטים נוספים שצריך לקחת בחשבון שאינם קשורים בהכרח לאדריכלות. 

עוד נקודה שצריך לזכור, בשביל להוציא רישיון עסק יש לשלם אגרה ויש לעבור ביקורות שונות. ישנם עסקים שיכולים לעבוד באופן רגיל ללא רישיון, בהנחה והם לא מייצרים שום דבר ולא מבצעים שום דבר שיכול לפגוע בסביבה. 

ליעוץ ומידע נוסף בקרו באתר > https://arcb.co.il/

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה