ניקוי יסודי בעזרת מכונות קיטור – איך זה עובד?

מכונות קיטור מיועדות לניקוי מפגעי לכלוך בצורה זהירה. השימוש בקיטור במקום במים עושה את העבודה מבלי להרטיב חלקים ולגרום לנזקי לחות ורטיבות. כך בתוך מכוניות וכלי תחבורה פרטיים, ברכבות, במקומות  עם רכיבים אלקטרוניים ועוד. שימוש אחר הינו לניקוי חלונות, ניקוי רצפות חניונים וכדומה. הניקוי בעזרתן יעיל מאוד ואף נעשה במהירות. היתרונות הינם כפולים והחשוב ביותר ניקוי ללא נזק לצד חיסכון בכוח אדם, בשעות עבודה ובזמן.

 

תכונות ומפרט

ניתן למצוא מכונות אלו במגוון דגמים הנבדלים ביניהם בגודל, בתפוקת ועוצמת העבודה ועוד. בכל מקרה, מדובר על מכונות חזקות מאוד אשר עובדות ללא צורך במים. כך יהיה ניתן לנקות דשבורד של מכונית, מעברים וקירות ברכבת, ואפילו את הגופים החיצוניים של כלי תחבורה אלו ואחרים. מתאימות בנוסף לניקוי מקלחות במפעלים ובמקומות תעשייתיים אחרים וכאן הקיטור אף מחטא, משמיד חיידקים ופטריות ומשדרג את מצב הניקיון במקום עד לרמה גבוהה ביותר.

 

שימושים שונים

ניתן לעשות שימוש על בסיס שוטף או קבוע. רבים המבקשים עבודה חד פעמית שוכרים שירותי חברה אבל יש הרוצים לבצע את הניקוי עצמאית ורוכשים מכונה לשימוש שוטף ובלעדי שלהם. בעלי עסקים העוסקים, בין היתר, בייצור, מתן שירותי רכב, אחסון ושיווק מנצלים אותם לניקוי יעיל בסוף כל יום עבודה, בסופי שבוע ועוד. מומלץ לרכוש מכונות אלו אצל משווקים בעלי מוניטין. הם מייבאים מכונות העומדות בתקנים הנדרשים ואשר הינן מאוד יעילות. שירותיהם כוללים ייעוץ, מכירה במחירים ובתנאים נוחים, אספקה והובלה ועוד. ניתן לראות את המבחר הגדול הקיים באתרים שבבעלותם. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירות מקצועי ללקוחות רבים לאורך שנים.

 

לעוד מידע הכנסו לאתר – http://elraz-ltd.co.il/.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה