דמי פגיעה מביטוח לאומי – כמה מגיע לכם?

נפגעתם בתאונת עבודה? מחלת מקצוע שפוגעת בכושר העבודה שלכם? במצבים כאלו כמו במצבים רפואיים אחרים אתם עשויים להיות זכאים לדמי פגיעה מביטוח לאומי. מדובר על תשלום שניתן לאזרח על ידי הביטוח הלאומי לצורך סיוע ועזרה לנוכח מצב בו המבוטח אינו מסוגל לעבוד כלל, או שכושר ההשתכרות שלו נפגע. זאת בגלל שהוא לא יכול להמשיך באותה עבודה, או שהוא חייב בגין מצבו הבריאותי להפחית את מספר שעות העבודה שלו. במידה ואתם מתמודדים במצב כזה בו עברתם פגיעה כלשהי ואינכם יכולים להמשיך בעבודה באותו אופן עליכם לפנות אל הביטוח הלאומי על מנת לקבל דמי פגיעה מביטוח לאומי .

אז מהם דמי הפגיעה שמגיע לכם לקבל?

כאן נשאלת השאלה הגדולה – כמה דמי פגיעה מגיע לכם לקבל? למען האמת החישובים רשמיים וברורים וקשורים בצורה ישירה לנתונים האישיים של הנפגע. הדבר יכלול את חומרת הפגיעה, את ההשתכרות שלו עד לפגיעה, את משך זמן המוגבלות וכדומה. בכל מקרה לגופו של עניין צריך המבוטח לפעול בצורה חכמה על מנת להבטיח שהוא מקבל את מלוא הזכויות שמגיע לו לקבל כחוק. בעזרת חברה מקצועית למיצוי זכויות הוא יוכל לדעת מה בדיוק עליו לעשות וכיצד עליו לפעול כדי לממש את הזכויות שלו באופן מקסימלי. המטרה הינה לתעד את המצב הרפואי ולהוכיח מול הוועדה הרפואית של הביטוח הלאומי את חומרת הפגיעה ואת הירידה בכושר העבודה. כך הביטוח הלאומי יאשר את התשלום המגיע למבוטח בהתאם לפגיעה שהוא חווה.

כמובן שככל שהפגיעה חמורה יותר, ככל שהיא מגבילה יותר או קבועה יותר, כך התשלומים שיקבל המבוטח יהיו גבוהים יותר. זאת כדי לסייע לו בשיקום ומחיה בתקופה בה הוא מוגבל בריאותית.

>אנשים שאלו על תאונת עבודה מי משלם

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה