כמה עולה עורך דין לטיפול בקנסות תעבורה?

כמה עולה עורך דין לטיפול בקנסות תעבורה?

בשעת צרה כולנו נרצה להיות מיוצגים על ידי עורך הדין הטוב ביותר. אם אתם מחפשים עורך דין לטיפול בנושא של קנסות תעבורה תמצאו כאן מידע אודות מחירים וטיפים שימושיים. חשוב לזכור שתיקי תעבורה עשויים להסתיים בעונש של שלילת רישיון לפרק זמן של מספר שנים. ללא רישיון נהיגה איכות החיים שלכם עתידה להיפגע וכך גם כושר ההשתכרות. על כן, הקפידו לבחור נכון בעורך דין מקצועי, מנוסה, מסור וזמין. עורך דין לטיפול בקנסות תעבורה הוא קו ההגנה הראשי שלכם. 

כמה משלמים לעורך דין?

מחיר של עורך דין לטיפול בקנסות תעבורה נקבע בהתאם למקרה. עורכי דין מתמחרים את שכר הטרחה שלהם ב-3 שיטות : שכר טרחה קבוע (מחיר קבוע מראש), שכר טרחה מבוסס אחוזי הצלחה בתביעה, שכר טרחה מבוסס אחוזים מההצלחה + תשלום של מקדמה. לא קיים היום מחירון אחיד בתחום כך שישנם עורכי דין שקובעים מחירים גבוהים מאוד בעוד אחרים מציעים שירות במחירים הרבה יותר זולים. רגע לפני שאתם בוחרים בהצעה היקרה ביותר או הזולה ביותר חשוב לבחון את סיכויי ההצלחה של ההליך ואת פוטנציאל הנזק. 

מה משפיע על המחיר?

  1. המוניטין של עורך הדין
  2. רמת מקצועיות, ידע וניסיון
  3. כובד העבירה
  4. הזמן הדרוש לטיפול

מחיר של ייעוץ ראשוני עם עורך דין תעבורה בתל אביב לטיפול בקנסות תעבורה יהיה 400 – 1,000 ₪. שעות ייעוץ משפטי נוספות כרוכות בתשלום. כאשר מדובר בתיקים מורכבים שדורשים עדים מומחים, יועצים ושעות עבודה רבות, המחיר נקבע בהתאם. על מנת לקבוע האם ההשקעה אכן מצדיקה את עצמה כדאי לבחון את העלות מול התועלת. אם העונש שצפוי לכם אינו חמור, ייתכן וההשקעה אינה כדאית או הכרחית. מתלבטים? תאמו התייעצות עם עורך דין תעבורה ובקשו הערכת סיכויי הצלחה. 

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה