מה חשוב לדעת בנושא קונסטרוקציה לגבס

1562246 (1)-min

הגבס כבש בשנים האחרונות את ענף השיפוצים והבנייה. עבודה עם גבס מועדפת על אנשי המקצוע וגם על הלקוחות. הגבס נחשב נוח לעבודה ועיצוב, קל משקל, לא יקר ופשוט להתקנה. עבודה מקצועית עם גבס הופכת אותו לעמיד וחזק. אפשר לבנות קונסטרוקציה לגבס לנשיאת משקל כבד (תליית מסכים, התקנת מזגן, הצבת תמונות וחפצי אומנות, עיצוב תאורה ועוד). עם גבס אפשר להשלים במהרה עבודות בנייה שבעבר דרשו שבועות של עבודה. סביבת העבודה נקייה יותר, העלויות נמוכות ואפשרויות העיצוב אינסופיות.

 

איך מתחילים בניית קונסטרוקציה לגבס?

בנייה עם גבס עשויה להיות התקנת מחיצה פשוטה לחלוקה של חדר, התקנת תעלות לתאורה, עיצוב מדפים ועוד. השלב הראשון יהיה רכישת חומרי גלם עם דגש על לוחות גבס איכותיים. שימוש בלוחות מוכנים מאפשר בנייה מהירה ונקייה. השלב הבא יהיה התקנת פרופיל גבס. פרופיל המתכת מוברג אל הרצפה או אל התקרה להבטחת עמידות מקסימלית. אם אתם זקוקים למבנה גבס עמיד במיוחד שימו דגש על פרופיל חזק ואיכותי והתקנת ניצבים לגבס. הניצבים הם חלקי מתכת שמייצבים את המבנה לאורך המסלולים. על כל קונסטרוקציה לגבס להיות מתוכננת נכון כאשר כל החלקים מתאימים זה לזה.

כעת כאשר יש ברשותכם את כל חומרי הגלם הדרושים אפשר להתחיל בבנייה. הקפידו להשתמש בציוד בטיחות על מנת להגן על עצמכם מפציעות. כמו כן, יש לוודא שמבנה הגבס אינו משבש פעילות תקינה של תשתית חשמל, תקשורת או מים. בהעדר ניסיון בתחום כדאי לפנות להתייעצות עם אנשי מקצוע.

 

דגשים לבנייה בגבס

  1. הקפידו על חיבור של הניצבים באמצעות ברגים פח אל פח
  2. מקמו את לוחות הגבס בין הניצבים וחברו אותם היטב אל המסגרת
  3. שלבו בבנייה סרט איטום בין החיבורים
  4. אל תתפשרו על פחות מחומרי הגלם הטובים ביותר
Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה