כמה עולה יישור שיניים שקוף?

יישור שיניים שקוף

יש שיטות שונות ליישור שיניים. תמיד המטרה אחידה – ליישר את השיניים ולהביא למצב בו השיניים סדורות וישרות ונראות נפלא. כל זמן שהשיניים אינן ישרות חשוב לטפל בהן על מנת להחזיר אותן למצב הרצוי. יישור שיניים שקוף הוא טיפול שמתבצע באמצעות שיטות חדשניות וטכניקות מתקדמות. אלו מאפשרות ליישר את השיניים בצורה מושלמת ועם התאמה מלאה לנתונים ולהעדפות. אחת השיטות נקראת בשם יישור שיניים שקוף. השיטה הזו רותמת לעזרתה חומרים מתקדמים שצבעם שקוף, הם מאפשרים יישור שיניים בלי שהטיפול יהיה בולט מידי מרחוק.

על השיטה ועל הטכניקה

יישור שיניים שקוף מתבצע לרוב באמצעות סדרה הדרגתית של פלטות שקופות. הפלטות מתיישבות על השיניים ומתחילות להפעיל את הלחץ המתון בדיוק בעוצמה הרצויה. כחלוף מספר ימים מוגדר של שימוש בפלטות הראשונות עוברים לפלטות הבאות בתור. כך השיניים מתחילות לנוע בהדרגה ולהגיע למקום האמתי והרצוי שלהם. השיטה נקראת שקופה אך בפועל אי אפשר לומר שלגמרי לא רואים את הפלטות על השיניים. בכל זאת רואים שיש דבר מה על השיניים, אם כי המראה לא בולט במיוחד, בוודאי לא מרחוק.

עלויות של הטיפול

ניתן לומר שמדובר על טיפול שכרוך בעלות גבוהה למדי. המחירים של הפלטות השקופות יקרות בגין החומר היקר כמו גם בגין העבודה לתכנון של המהלך הטיפולי של המרפאת שיניים באמצעות תוכנה ממוחשבת. אם כי המחיר לרוב מוכיח את עצמו כמשתלם. שכן מדובר על טיפול יעיל ונוח שמאפשר גם שמירה על היגיינת הפה לאורך הטיפול. המטופל יכול להסיר את הפלטות ולרחוץ אותן. יש לציין שהמטופל חייב להיות רתום להצלחת הטיפול על מנת להבטיח שהוא יצליח – בשימוש עקבי של הפלטות לכל אורך היום ולכל משך הטיפול בהתאם להמלצות.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה