כמה עולה אבקת חלבון?

כמה עולה אבקת חלבון?

אחד השווקים המתפתחים ביותר בשנים האחרונות, ללא צל של ספק, הוא שוק מוצרי מזון לספורטאים. מדובר בשוק מאוד ספציפי אשר כולל בתוכו ג'לים, אבקות, שתייה, חטיפים ומוצרים אחרים אשר מיועדים לספורטאים חובבנים או מקצועיים, אשר מעוניינים לצרוך מרכיבי מזון שיכולים להתאים להם, בין אם זה לפני, בזמן או אחרי פעילות גופנית. 

אחת הדוגמאות הטובות היא אבקת חלבון. מדובר על אבקה של חלבון מרוכז שאנחנו יכולים לצרוך אותה באופן ישיר או באמצעות שילוב במשקאות מסוגים שונים. הרעיון הוא, במקום לצרוך מרכיבי מזון שכוללים חלבון אך גם שמנים ומרכיבים אחרים שהגוף לא זקוק להם, אנחנו יכולים לצרוך אבקת חלבון מומלצת בצורה ישירה וכך הגוף מקבל את מה שהוא זקוק לו. 

חלבון, כידוע, הוא מרכיב מאוד חשוב לגוף האדם שכן הוא עוזר בבנייה ושיקום מערכת השרירים. ספורטאים חובבנים או מקצועיים, נעזרים בחלבון בכלל ואבקת חלבון בפרט, על מנת לשקם את השרירים אחרי פעילות מאומצת בתחרויות או אימונים, וכן ביום יום, זאת על מנת לחזק את השרירים ולאפשר להם תנועתיות וגמישות כפי שהם צריכים. 

כמה זה יכול לעלות לנו

בעיקרון, מחיר אבקת חלבון לא אמור לעלות מעבר לסכום של עשרות שקלים בודדים, זה תלוי כמובן בסוג האבקה ובכמות. אבקות איכותיות יכולות להגיע לסכומים של 50-60 שקל, אך זה גם תלוי בכמות של האבקה. 

רצוי מאוד להשקיע ברכישת אבקה איכותית, זאת על מנת שלא נצטרך לצרוך חלבון ממקורות אחרים. אנחנו יכולים לקנות אבקת חלבון ברמה גבוהה, בין אם זה דרך אתרי אינטרנט מקצועיים ובין אם זה דרך חנויות שמתמחות בכך. חשוב לבחון מי עומד מאחורי המכירה ועד כמה באמת הוא מתמחה בתחום זה ומוכר מוצרים ברמה גבוהה.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה