איך לבחור עורך דין מקרקעין?

איך לבחור עורך דין מקרקעין?

עסקאות מקרקעין הן בין העסקאות החשובות והגדולות ביותר, שרוב האנשים עושים במהלך החיים. אבל רגע לפני שמתחילים, יש כמה נקודות, שכדאי לבדוק, לפני שבוחרים עורך דין מקרקעין.

 

עורך דין מקרקעין 

יש הרבה עורכי דין שנותנים שירותים בתחום המקרקעין – בנוסף לשירותים רבים אחרים בתחום המשפט האזרחי. אבל רק עו"ד שתחום ההתמחות שלו הוא מקרקעין באופן בלעדי, יכול לתת לכם שירות מקצועי, עם כל הידע והניסיון שאתם צריכים.

 

עורך דין יקר בזול

עורך דין מקרקעין, כמו כל בעל מקצוע אחר, יכול לתת לכם מחיר מאוד נמוך ואחר כך לעלות לכם ביוקר, או לגבות מחיר גבוה ולחסוך לכם עשרות אלפי שקלים. לכן, בדקו היטב אם הצעת מחיר נמוכה לא תעלה לכם ביוקר.

 

ניסיון

ניסיון בתחום המקרקעים מאפשר לעורך דין שלכם להכיר טוב יותר את המערכת, את החוקים ואת כל "האותיות הקטנות" בתחום, כדי להגן עליכם מכל הכיוונים. לכן, אל תוותרו על עו"ד עם ניסיון.

 

עו"ד שעומד בצד שלכם

אם קונים דירת קבלן, מאוד קל להתפתות להיעזר בעו"ד של הקבלן, אך למעשה, רק עו"ד פרטי משלכם יכול להגן על האינטרסים שלכם, להתמקח על התנאים לעסקה ולהבטיח, שתחתמו רק על חוזה משתלם עבורכם.

 

יצירתיות וחדשנות

תחום המשפטים מצריך חשיבה יצירתית וחדשנית, שמספקת פתרונות מקוריים, יעילים ומשתלמים ללקוחות. לכן, חשוב למצוא עורך דין מקרקעין, שמכיר בחשיבות הנושאים הללו ומיישם אותם בתהליכי העבודה שלו.

 

לסיכום

בחירת עו"ד מקרקעין צריכה להיעשות מתוך מחשבה תחילה, כדי לספק לכם תוצאות אופטימליות בהמשך. רוצים לקבל שירות משפטי בסטנדרט אחר? צרו קשר עם מצנר גולדשטיין עורכי דין לקביעת פגישת ייעוץ ראשונית!

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה