איך בוחרים עורך דין נדל״ן?

1327589-min

לפני רכישה של נכס או לפני מכירה, חשוב להתייעץ עם עורך דין נדל״ן. כך גם במקרים שבהם עומדים לחתום על חוזה מול יזמים, מול קבלנים מבצעים, התאגדות לקבוצות רכישה ועוד. בעסקאות שעשויות להיות כרוכות במורכבות ובכסף רב, כאשר יש צורך לטפל ברישומים כגון הערות אזהרה, העברת בעלות, בדיקת שיעבודים, ניסוח חוזים, עליכם לדעת מראש מהן היכולות ומהו הניסיון של עורך הדין שמלווה את העסקה מטעמכם. כך תבחרו את עורך הדין שלכם. 

האם בכלל צריך עורך דין נדל״ן ברכישת דירה 

הידעתם? ברכישת דירה מקבלן, הקבלן מביא עימו עורך דין לעסקה. אולם, זה לא עורך דין משותף. זהו עורך הדין שמייצג את הקבלן, אפילו אם הרוכשים משלמים חלק משכר הטרחה (או את כולו). עורך דין נדל״ן שמייצג אתכם ופועל מטעמכם מבטיח שמירה על האינטרסים שלכם. 

בדקו התמחות וניסיון 

כל עורך דין מוסמך עבר את בחינות הלשכה, אבל לא כל עורך דין עוסק בנדל"ן. בחרו עורך דין נדל״ן, כלומר רק מי שעוסק ביום יום בעריכת חוזי נדל"ן, שמכיר את הנושא לעומק מתוך טיפול יום יומי גם בעסקאות מורכבות וגם בהיבטי המיסוי הקשורים לעניין. התעניינו לגבי הניסיון של עורך הדין וכמה שנים הוא עוסק בכך. 

התאמת עורך דין למורכבות העסקה 

אם על הפרק עומדת עסקה מורכבת, בחרו אך ורק עורך דין נדל״ן שליווה לא פעם ולא פעמיים עסקאות מהסוג הזה. כך לדוגמא טיפול בנדל"ן מסחרי, מגורי יוקרה, טיפול בעסקאות תמ"א 38 והתחדשות עירונית. לעיתם נדרש ייצוג מול הרשויות, היתרים, אישורים. אם דרוש לכם עורך דין שיטפל עבורכם גם בייצוג מול הרשויות, בחרו עו"ד שבקיא בכך וייצג בשנים האחרונות את לקוחותיו בעניינים כאלה. למידע נוסף שמעון האן עורכי דין

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה