מספיק עם תלושים – רעיונות לשי לחג לעובדים

שי לחג לעובדים

הרבה מאוד עסקים ובמיוחד לקראת החגים, רוצים לשמח את עובדיהם, להעניק להם שי מכובד לחג, והרוב דואגים לתת לעובדים תלושים כמתנה, העובדים כבר יעשו עם זה מה שהם רוצים.

אך האם ניסיתם לחשוב מחוץ לקופסה? להיות יצירתיים? למעט תלושים יש עוד רעיונות עבור שי לחג לעובדים .

היכן למצוא רעיונות?

יש לנו חדשות בשבילכם, הרבה עובדים יעדיפו לקבל מתנה מקורית במקום תלושים. אם רכשתם בעבור העובדים מתנה, הם יראו את זה כעניין אישי יותר, סימן שהמעסיק חשב עליהם.

חנות מטריפה של מתנות

ברשת תוכלו למצוא את ג'ירפה חנות מטריפה עם רעיונות מדהימים למתנות. מדובר במתנות להורים ולתינוק, מתנות לילדים, בני נוער, צעצועים ויצירה, גאדג'טים, מתנות לבית ולמטבח, הקטגוריות הן רבות. סביר להניח שגם המעסיקים וגם העובדים יתלהבו יותר מכל מהגאדג'טים.

רעיונות למתנות לעובדים

בחנות הרלוונטית תוכלו למצוא מגוון רב של מתנות לעובדים, למשל: עטים מיוחדים, משחקי חשיבה ופאזלים למבוגרים, מתנות בסגנון רטרו ונוסטלגיה, רמקולים, אוזניות, ארנקים, מתנות לגבר ומתנות לאישה, נרות ריחניים, משחקי קלפים, לוח שנה מפואר, ועוד המגוון הוא רב.

מתנות שכל אחד ישמח לקבל

חנות בה שפע רעיונות למתנות אותן כל אחד מהעובדים ישמח לקבל, ויעריך את בחירתו של המעסיק. אפשר להתרשם מהמבחר העצום באתר, לחפש מוצרים שכל אחד ישמח ויתרגש לקבל, הרי תלושים זוהי לא באמת מתנה אישית, זה משהו יותר כוללני.

מבצעים מיוחדים לבעלי עסקים

כמובן שמומלץ ליצור קשר עם החנות במקום לטבוע בים המוצרים ולקבל ייעוץ. ספרו קצת על העסק שלכם, כמה עובדים יש לכם, במה הם עוסקים, וכך תדעו טוב יותר כיצד מפתיעים את העובדים עם מתנה שאולי תמיד חלמו לקבל.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה