ניהול חשבון ועד בית

ניהול חשבון ועד בית

ניהול חשבון ועד בית איננו מלאכה של מה בכך. מדובר בהכנסות והוצאות של הבניין כולו, ואם נבחרו כמה אנשי ועד בית, ובמקרים אחרים רק אחד, לא בטוח שהוא מתמצא בתחום, וגם לא בטוח שהוא יבצע את העבודה כנדרש.

אז מה עושים? המשיכו לקרוא כדי לדעת > 

פנייה לחברת ניהול חשבון ועד בית

הרעיון הפרקטי והיעיל ביותר הוא לשכור את שירותיה של חברת ניהול בניין וניהול חשבון ועד בית. הטיפול הוא יעיל, תוכלו לישון בשקט בלילה בידיעה שגורם מקצועי הוא זה שדואג לניהול ועד הבית.

כל יהיה על הדיירים לעשות הוא להמשיך ולשלם את דמי ועד הבית, הם יופקדו בחשבון הבנק של דיירי הבניין. 

ייפוי כוח החשבון

חברת ניהול חשבון ועד בית, למעשה הופכת למיופה כוח של החשבון. זאת ועוד, הניהול של הבניין ועבודות התחזוקה יתבצעו כך שהכסף יילקח מהבנק למטרות הללו.

דו"ח

פעם אחת בשנה, דיירי הבניין יקבלו דו"ח הוצאות מפורט הכולל את כל הוצאות הבניין, את העלות הכספית של חשבונות שכבר שולמו, וכמו כן בדו"ח יהיה מפורט מהי העמלה אותה שילמתם לחברת ניהול חשבון ועד בית.

אל מי כדאי לפנות?

ניהול חשבון וועד בית יש להפקיד בידי חברה בעלת ניסיון ואמינה, כזו שניתן לסמוך עליה בעיניים עצומות. חברה המנהלת מבנים באיכות ומתוך הוגנות. בית עסק וותיק מאוד המעסיק צוות עובדים מקצועי, המתמחה בכל הקשור אל אחזקת בניינים כולל ניהולם.

הורידו נטל מעל כתפיכם

ניהול חשבון וועד בית הוא אכן נטל עבור כל דייר, והנה כאן ניתנת ההזדמנות להטיל את המלאכה המעט מסובכת הזו, על חברה העוסקת בתחום, היא פועלת תוך כדי שקיפות מלאה מול הדיירים, והיא גם מבטיחה פעם אחת בשנה שכלל הדו"חות יהיו מדויקים וברורים.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה