הפקת כנסים אונליין: כל מה שרציתם לדעת על הפקת כנסים וירטואליים

מאז שהחלה להשתולל ברחבי העולם מגפת הקורונה, רבים החליטו לעבוד וללמוד מהבית, להשתתף בכנסים וירטואליים ולתקשר באמצעות הזום. לכל אלה ערך מוסף משלהם, אנחנו למעשה ממשיכים בשגרה אולם בצורה שונה במקצת, והעיקר מתקשרים עם כל מי שאנו צריכים.

מאז שהחלה להשתולל ברחבי העולם מגפת הקורונה, רבים החליטו לעבוד וללמוד מהבית, להשתתף בכנסים וירטואליים ולתקשר באמצעות הזום.

לכל אלה ערך מוסף משלהם, אנחנו למעשה ממשיכים בשגרה אולם בצורה שונה במקצת, והעיקר מתקשרים עם כל מי שאנו צריכים.

הפקת כנסים

בכדי להפיק כנס איכותי, יש לפנות לחברה וותיקה ובעלת ניסיון אשר גם יכולה להתאים עצמה למציאות משתנה. חברה המפיקה כנסים מתחום ההיי טק, כנסים בתחום הרפואי, כנסים בתחום העסקי, חינוכי ועוד.

הפקת כנסים וירטואליים

לעיתים ומתוך צורך, נרצה להפיק כנסים גדולים שיבואו אליהם כמה שיותר מוזמנים. אולם מה קורה כעת בתקופת הקורונה? הרי ההמלצות הן גורפות – לשמור כמה שיותר על מרחק אחד מהשני. כנס באולם מלא אנשים, עלול לגרום לשרשרת הדבקה.

לכן חברות אשר התאימו את עצמן למציאות, מציעות כיום כנסים וירטואליים, ועניין זה תקף לא רק לימי קורונה.

בלי לבטל תכניות

אז אין צורך לבטל כנס שתכננתם, רק בגלל הקורונה, הוא יכול להפוך להיות וירטואלי, ומה הפלא? הרי אנו חיים בעידן דיגיטלי. כל שיש לעשות הוא לפנות אל חברה בעלת ניסיון ומיומנות רבה בהפקת כנסים וירטואליים. כך יובטח לכם שגם אם האירוע הוא וירטואלי, עדיין הוא יהיה איכותי, ובעל ערך מוסף משלו.

קצת על ההפקה

חברה להפקת אירועים דואגת להכל. היא תסייע לכם להגדיר את מטרת הכנס, למצוא אסטרטגיות מתאימות בכדי לגבש אותו, היא אחראית על יחסי הציבור והשיווק, על העיצוב הגראפי, וכמו כן, חברה מובילה תהיה אחראית גם על התכנים והקריאייטיב.

מכיוון שאין צורך להגיע באופן פיזי למקום, למוזמנים יהיה פשוט יותר להתחייב ולהיות נוכחים, גם אם רק וירטואלית.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה