שף פרטי מומלץ? מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים

שף פרטי מומלץ

בשנים האחרונות ניתן לראות כי יותר ויותר בעלי אירועים בוחרים להחליף את הקייטרינג המסורתי והמוכר בשף פרטי.

לשף פרטי יש לא מעט יתרונות אשר הופכים את הבחירה בו לפופולרית במיוחד אך קודם שאתם מזמינים ארוחות שף פרטיות חשוב לבחון מספר נקודות חשובות מאוד שכן בחירת שף לא נכונה עלולה להשפיע קשות על שאירוע שלכם ועל הנאתם של האורחים.

בחירת שף פרטי- כל מה שחשוב לבחון

אתם עומדים בפני אירוע והחלטתם לבחור שף. שימו לב לטיפים הבאים על מנת שלא תתאכזבו מהבחירה:

  • ניסיון– חשוב לבחון מהו הניסיון של השף, אילו אירועים הוא רגיל לעשות ומהו סדר הגודל שלהם והאם הוא יכול להתאים גם לאירוע שלכם. ניסיון רב מעיד על היכרות רבה עם התחום.
  • איכות– הפרט החשוב ביותר הוא כמובן האיכות של האוכל. חשוב לבחון כי השף עובד עם מיטב הספקים וכי המזון הינו טרי ואיכותי כך שלא יפגע באורחים.
  • מגוון– בחנו את התפריט אותו השף מציע, בדקו מהן המנות והאם ישנו מגוון רחב שלהם, כמה סוגי סלטים ומנות אחרונות תקבלו והאם סגנון האוכל תואם את האישיות שלכם ואת סוג האירוע.
  • מחיר– כמובן שנקודה חשובה מאוד היא המחיר. ישנם מספר רב של שפים כאשר כל אחד מהם מציע מחיר שונה. הגדירו את המחיר אותו אתם מוכנים לשלם מה שימנע מכם לעשות בחירות שאינן מתאימות לכיס הפרטי שלכם.

שף פרטי איכותי- הבחירה הנכונה לאירוע שלכם

לא רק הצבא צועד על הקיבה שלו, אוכל טוב מלווה אותנו במגוון רחב של אירועים בחיינו. אם אתם מחפשים אחר שף פרטי מומלץ שיהפוך את האירוע שלכם למושלם חשוב שתשקיעו מעט זמן מחשבה בבחירה בכדי למצוא בדיוק את השף שיתאים עבורכם כמו כפפה ליד.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה