מערכת למכירת כרטיסים באינטרנט – איך זה עובד?

מערכת למכירת כרטיסים באינטרנט

מכירת כרטסים בקופות, לקראת הופעות, קונצרטים, אירועי תרבות או סרטים היא עולם הולך ונעלם. אם אתם מפיקים אירוע ורוצים לייעל את תהליך השיווק, המכירה ואפילו ניהול האירוע בזמן אמת, כדאי להבין איך מערכת למכירת כרטיסים באינטרנט עובדת.

הגדרת האירוע והגדרת סוגי כרטיסים

מערכת למכירת כרטיסים באינטרנט מתוכננת כך שמאוד קל ופשוט להקים בה אירוע. ראשית, כל מה שיש לעשות זה להגדיר את האירוע ולהגדיר את סוגי הכרטיסים. כלומר, המערכת תומכת באפשרות למכור אונליין סוגי כרטיסים שונים, כרטיסים רגילים, כרטיסי VIP, כרטיסים מוזלים וכדומה.

קישור המערכת לערוצי שיווק שונים

אפשר לקשר את המערכת לערוצי שיווק שונים. כלומר, ניתן להגיע ישירות אל מערכת למכירת כרטיסים באינטרנט או להגיע לשם דרך קישור מדף פייסבוק, מאתר אינטרנט, דרך מפיצי כרטיסים מכל סוג שהוא.

הלקוח גולש ובקלות – רוכש

ברגע שאירוע מוזן למערכת ומצרפים לו תכנים בעלי ערך שיווקי (כגון צילום מרהיב, מידע מילולי וכדומה) הלקוח יכול לבצע רכישה בקלות. כאשר גולש נכנס למערכת הוא יכול לבחור את מקומות הישיבה הרצויים, אם מדובר באירוע עם מקומות מסומנים. לאחר בחירת מקומות ומספר כרטיסים רצוי, הלקוח מועבר לתשלום.

הלקוח מקבל כרטיס לנייד

לאחר הרכישה, הלקוח מקבל את הכרטיס לנייד על ידי מערכת כרטוס אונליין. ברקוד אישי יאפשר בהמשך לסדרנים לזהות את רוכשי הכרטיסים ולאפשר כניסה בין רגע.

משלוח אונליין של קבלה

לאחר רכישה, הלקוח מקבל קבלה על התשלום. זוהי קבלה מוכרת כחוק, עם חתימה דיגיטלית אוטומטית.

כניסה חלקה לאירוע

ביום האירוע, הסדרנים סורקים את הקוד וכך, תוך רגע קצר מתאפשרת כניסה של כל רוכש. ניהול האירוע מתנהל בסדר מופתי. אגב, המערכת גם מאפשרת למפיק מעקב אחר קצב מכירות הכרטיסים, בכל עת.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה