איטום גג – מהם מרווחי הזמן לאיטום גגות

איטום גג

 

איטום גג מהווה דבר חשוב ביותר בכל מבנה. אם איטום הגג לא מספיק איכותי, המבנה שאתם מתגוררים בו יסבול מנזילות שיכולות לשבש לחלוטין את שגרת החיים שלכם וכמובן להסב נזק למבנה. על כן, אם אתם תוהים לגבי איך כדאי לאטום גג שדורש איטום או בעיקר כל כמה זמן צריך לחדש את איטום הגג או באיזה מצבים, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא.

> למדו מתי נדרשת הרחקת יונים

שיטות נפוצות לאיטום גגות

השיטות הנפוצות לאיטום גגות הם: איטום ביריעות ביטומוניות אשר מבטיח את האיטום העמיד והאיכותי ביותר כיום. איטום נוסף הוא איטום באמצעות חומרים אקריליים ואיטום שהיו משתמשים בו לא מעט בעבר אך כיום פחות משתמשים בו הוא: איטום באמצעות זפת. חשוב מאוד לבחור את שיטת האיטום האיכותית ביותר עבור הגג שלכם וכן חשוב מאוד לבחור רק באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום אשר יסייעו לכם לבחור את שיטת האיטום הנכונה עבור הגג שלכם וליישם אותה בצורה מוצלחת.

כל כמה זמן יש צורך לחדש את האיטום?

חשוב מאוד לבצע בדיקה תקופתית שמטרתה היא לאתר ליקויים שונים באיטום טרם מגיעה עונת החורף ולבצע את התיקונים הנדרשים במידה ונמצאו ליקויים שונים. אין ספק שלא כדאי להגיע למצב שמתחיל לרדת גשם ואתם מוצאים את המבנה שלכם עם רטיבות כזאת או אחרת שבהחלט יכולה להסב נזקים ואי נעימות רבה. במקרים פחות אידיאליים, יש להחליף את האיטום בכל פעם שמגלים תקלה כלשהי בו לרבות נזילות שונות בתוך הבית, טפטופים, רעפים שבורים ועוד. בכל מקרה שכזה חשוב מאוד להחליף את האיטום באיטום חדש. כמובן שחשוב לבחור בחברה המציעה אחראיות לאיטום וכאשר האחראיות של האיטום פגה, יש לברר מה מצב האיטום והאם הוא דורש תיקון או החלפה.

> גלו באילו מקרים תליית שלטים זה עסק למקצוענים!

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה