שוני גבריאלי: טיפים לניהול מסעדות

1628577-min

טיפים לניהול מסעדות, עוסקים בדרכים לייעל את הפעילות השוטפת של המסעדה עצמה. אבל מה איתכם – המנהלים – שמכתיבים את הפעולות השוטפות האלה? האם תוכלו להשתמש בכמה טיפים שיעזרו לכם להתנהל טוב יותר? כמובן שאתם יכולים רק בואו נבדוק כיצד..

 

שוני גבריאלי: טיפים לניהול מסעדות

ניהול עסק הוא לא דבר פשוט ויש שחושבים שזה תחביב שניתן לעשות אותו בעבודה משנית. לא כך הדבר, שכן ניהול עסק דורש מיומנות רבה ושירות ואדיבות יוצאים מהכלל. במאמר זה, נביא כמה טיפים משוני גבריאלי, מומחה בתחום ניהול מסעדות, לניהול עסק בצורה נכונה.

 

איך לנהל מסעדה?

זו נראית שאלה מאוד פשוטה אך היא דורשת יידע רב וניסיון מה בניהול כלשהו, זאת כדי הבין כיצד בכלל ניהול עובד. שוני גבריאלי, יזם גדול בתחום המסעדנות, מסביר שאין טיפ אחד בלבד אלה שורה של דברים שצריך ללמוד טוב מאוד, כדי להצליח ברמות הגבוהות ביותר בניהול מסעדות.

אז במקום לחפש דרכים לשיפור העסק, בואו נחפש דרכים לשפר את עצמנו ואת סגנון הניהול שלנו. אם נעשה זאת, גם כל מה שמסביב ישתפר.

 

גישה חיובית

הגישה החיובית שלכם – או היעדרה – יכולה להשפיע באופן דרמטי על מצב הרוח של העובדים והמסעדה כולה… כולל הלקוחות. גישה שלילית מצידכם, יכולה לטפטף לעובדים ולחלחל אל האורחים שלכם. זה מצדו, הורס את חווית האוכל והשירות שלהם.

שמירה על גישה חיובית בכל עת, עשויה להיות המתכון המנצח לעסק תקין, מסביר שוני גבריאלי. כמובן שתרגישו מדי פעם עצבניים, אך נסו לזכור מלכתחילה את התשוקה שהביאה אתכם לעבודה הזו.

 

שקיפות עם העובדים

שקיפות, היא היבט חשוב בניהול המסעדות במאה ה-21. במיוחד עובדי המטבח, רוצים לדעת מה קורה ומה אתם עושים ומתכננים במסעדה שבה הם עובדים. זה נובע מהצורך של הדור הצעיר להרגיש מחובר ולהיות חלק ממשהו גדול יותר.

אם אתם יכול לטפח שקיפות עם העובדים שלכם, הם ירגישו יותר חלק מהצוות שלכם ויהיו מעורבים ובעלי מוטיבציה גדולה להופיע ברמות הגבוהות ביותר.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה