קניית ביטקוין

1970637-min

אם אתם רוצים להתחיל לסחור בביטקוין, לאחר שלמדתם היטב את השוק, אתם יודעים מה זה אומר ביטקוין, איך הוא פועל, מה קובע את השווי שלו בשוק, על איזה סכום אתם מוכנים להמר ומה היעדים הפיננסיים שלכם שאתם רוצים להשיג על ידי המטבע הזה, הגיע הזמן פשוט לרכוש אותו.

בעולם ובפרט בישראל, נראה לאנשים מגניב לסחור במטבעות דיגיטליים, זה עולם אפל שמידי פעם שומעים על המתעשרים החדשים של הביטקוין, אנחנו כאן כדי לומר לכם שמדובר על השקעה בדיוק כמו במניות.

כמובן שלביטקוין יש את המאפיינים שלו, אולם זה לא סוג חדש של השקעה, מי שמבין את עולם ההשקעות סביר להניח שיהיה לו קל יותר להשקיע בביטקוין בצורה נכונה.

אם רק עכשיו נכנסתם להשקעות, כדי אולי לנסות דברים אחרים לפני שאתם קופצים ישר לעולמם של המטבעות הדיגיטליים.

אז אם אתם רוצים לדעת עוד על קניית ביטקוין פשוט המשיכו לקרוא.

 

קניית ביטקוין:

לרכישת ביטקוין יש לכם כמה אפשרויות עיקריות. כמובן שהרכישה היא על דעת עצמכם בלבד ואף אחד לא אחראי למעשיכם חוץ מכם בלבד, לכן, וודאו שיש לכם כל מה שצריך מבחינת ידע וכלים כדי להשקיע בביטקוין ולייצר ממנו רווחים.

ולענייננו, כדי לרכוש את הביטקוין אתם יכולים להשתמש בשירותי חלפנות. בדיוק כמו שיש שירותי פריטת והחלפת כספים, שטרות של מדינות שונות, ככה גם לביטקוין יש שירותי חלפנות. אתם משלמים כסף מזומן ומקבלים בתמורה את הביטקוין או חלק ממנו לפי גובה הסכום שרכשתם.

אופציה נוספת לקנות היא מחברות ידועות בארץ, מקומיות, שמוכרות את המטבעות הללו על כל סוגיהן תוך כדי שהן מרוויחות עמלות של כמה אחוזים קבועים על כל רכישה.

 

מוזמנים ליצור איתנו קשר – חברת קריפטו ג'נגל.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה