משכנתא הפוכה

איך למנף נדל

אתם מנסים לחשוב איך תוכלו לשדרג מעט את איכות החיים שלכם גם בשלב שבו אתם נמצאים? אם כך, כדאי שתדעו: הרבה פעמים משכנתא הפוכה היא בחירה נכונה. זה לא במקרה שהיום יותר ויותר אנשים חושבים על האופציה הזאת, כי אם בעזרת משכנתא הפוכה החיים שלכם יכולים להיות נוחים יותר מבחינה כלכלית, למה שלא תבחרו בכך?

 

מאיזה בנק כדאי לקחת משכנתא?

האמת היא, שבין אם אתם חושבים על משכנתא הפוכה ובין אם אתם בשלב אחר בחיים ואתם חושבים על המשכנתא הראשונה שלכם, ברור מדוע יש לכם דילמה. הדילמה היא לא רק לגבי בחירת המסלול הנכון ביותר לכל אחד מאתנו, אלא גם לגבי בחירת הבנק המתאים לכך. הימים שבהם כל אחד מאתנו היה ניגש ישירות לסניף הבנק שבו התנהל החשבון שלו כדי לראות מה כוללת המשכנתא, עברו חלפו להם. כלומר, היום כל הבנקים מזמינים אתכם, בלי קשר לשאלה איפה מתנהל החשבון הראשי שלכם. יש טעם לדבר עם כמה גורמים שונים ולעשות השוואות בין מסלולי המשכנתא שכל בנק יכול להציע לכם, כי לא פעם העמלות שתשלמו בכל בנק תהיינה שונות. משכנתא הפוכה מהווה פתרון נפלא בלא מעט מהמקרים אצל אנשים מבוגרים יותר, כך ששווה לבדוק את הנושא הזה לעומק.

 

האם כדאי להתייעץ עם יועץ משכנתאות מוביל?

חושבים על משכנתא הפוכה ולא לגמרי מצליחים להגיע להחלטה? אתם זקוקים לאיש מקצוע שיעזור לכם? אם כך, כדאי שתדעו שאתם צודקים. משכנתא זו בדרך כלל התחייבות משמעותית ביותר עבור כל אחד מאתנו, ולא משנה באיזה שלב בחיים אנחנו נמצאים. לכן, אם ניתן לקבל ייעוץ מאיש מקצוע שחי ונושם את התחום הזה, זה כמובן כדאי, כי כך תוכלו לחסוך לא מעט כסף על העניין.

 

הכנסו עכשיו לפורטל שלנו – https://creditguru.co.il/.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה