מנהל מגורים ישראל – שלמה ונטורה

1327589-min

מנהל מגורים ישראל הינה חברה המתמחה ביזום נדל"ן ובארגון קבוצות רכישה גדולות ועמותות בנייה בינוניות וגדולות ברחבי הארץ. חברה זו היא בבעלות יאיר מורט אשר מביא עימו את הידע החשוב והנדרש להצלחה בפרויקטים בסוג זה.

 

מנהל מגורים ישראל – שלמה ונטורה

חברה מנהל מגורים ישראל, הינה חברה וותיקה ומוכרת בשוק הנדל"ן הישראלי אשר משמשת כמנהלת מגורים אזרחים. ככזו, היא נותנת מענה מקיף, רחב ומקצועי ללקוחותיה, החל מאיתור קרקעות, בדיקת היתכנות וכדאיות כלכלית.

מעבר לכך, חברת מנהל מגורים ישראל מתמחה בהכנת פרוגרמת תכנון מתאימה, הכנת מערך משפטי ומערך שיווק רחב היקף, וכן ניהול הקבוצה תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים בכל תהליך הבנייה.

 

יתרונות החברה

חברת מנהל זו, השייכת כאמור לשלמה ונטורה, נותנת מענה ללקוחותיה הרבים בשוק רכישות הנדל"ן, תוך מתן מידע מקסימלי, בשקיפות מלאה ללקוחות, הכולל דיווח מפורט על התקדמות הבנייה ועל מצבו הכספי, זאת כמובן בליווי צמוד עד סוף שנת הבדק.

החברה שמה לה למטרה לייצר פתרונות דיור איכותיים הן מבחינה כלכלית והן מבחינה חברתית. חברה זו מתמחה בארגון משאבים ואנשי מקצוע מהדרגה הראשונה אשר כל אחד מהם מתמחה בתחומו.

אם כבר חשבתם לקנות את הבית הבא שלכם יחד עם קבוצות רכישה, עשו זאת דרך חברתו של שלמה ונטורה המצוין שיכולותיו בפרויקטים שכאלה, ידעו ויודעים הצלחות רבות.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה