בדיקת הר הביטוח – כל מה שרציתם לדעת בנושא

1888774-min

החלטתם שאתם רוצים לעשות סדר בנושא הביטוחים שלכם? מעולה, יש אחוזים לא מבוטלים של ישראלים שמחזיקים כפל ביטוחים למשך חיים שלמים, זו רק דוגמה אחת מתוך שלל טעויות שנעשות עקב חוסר ידע. 

ולמרות זאת תתפלאו אולי לשמוע שכ- 40% מהישראלים מחזיקים בביטוח פרטי, הישראלים חוששים לסמוך על הביטוח מטעם המדינה או על קופות החולים ולכן הם רוכשים ביטוחים יקרים.

המיזם של הממשלה בשם "הר הביטוח" הוא מעולה בשבילכם כאשר אתם רוצים לעשות סדר בכל תיקי הביטוח שיש לכם. להבין על מה אתם משלמים, להשוות עם מחירים אחרים ועוד.

אם מעניין אתכם לדעת עוד על בדיקת  הר ביטוח פשוט המשיכו לקרוא.

מערכת הר הביטוח: 

מערכת הר הביטוח היא פורטל ענק שמכיל את כל תיקי הביטוח של כל אזרחי ישראל. על ידי הרשמה לאתר והזנת הפרטים יתגלה לעיניכם מה שכנראה לא ידעתם כבר שנים.

שם תוכלו לבדוק קודם כל אלו ביטוחים יש לכם. יכול להיות שרכשתם לפני שנים ביטוח, אולם מרוב שהתרגלתם לתשלום שיורד כל חודש מהחשבון אף פעם לא טרחתם לבדוק מה הוא באמת כולל, על מה הוא מכסה ועל מה לא, ובעיקר האם ביצעתם עסקה משתלמת.

בהר הביטוח אתם יכולים לערוך השוואות מחירים לחברות ביטוח אחרות ולהבין האם כדאי לכם להמשיך לשלם מחיר גבוה או פשוט להחליף פוליסה.

בנוסף, אם החלטתם לטפל בכלכלת המשפחה ולעשות סדר בחשבונות, תוכלו לבדוק שם מה הסכום שאתם מוציאים על ביטוח כל חודש, יתכן שזה יראה לכם לא הגיוני ותחליטו לוותר על כמה ביטוחים יקרים שלדעתכם לא ממש צריך אותם.  למידע נוסף פנו אל  היועץ שלי מבית מלמד יועצים

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה