ניקוי ספות בד – כך תימנעו מטעויות

1694382-min

ספות בד מתלכלכות באופן טבעי בחיי היום יום ויש בהן אבק, לכלוך חיידקים שלא נראים לעין אך חשוב מאד לנקות אותם ואת הכתמים.

 

ניקוי ביתי של ספות בד

הדרך הקלה ביותר היא לנקות באמצעות המברשת הרכה של שואב האבק. היניקה המאסיבית שלו יוצרת ניקיון איכותי של כל המרחב.

אם מדובר בכיסוי בד שאפשר להוציא אותו ולכבס במכונת כביסה, זו אפשרות רצויה. יש לכבס את הבד על פי ההוראות ולא לייבש במייבש כביסה כדי שלא יאבד מנפחו ושלא יתכווץ. במקרים הללו, לא יהיה אפשר למתוח אותם שוב על המושבים של הספה ועל הכריות שהן המשענות לאורכה של הספה.

 

ניקוי מקצועי של ספות בד

אנשי המקצוע שמנקים ספות בד, מצוידים בכלי עבודה מיוחדים ובחומרי ניקוי ייעודיים. הם מנקים את הספות ולאחר מכן שואבים את כל המים פעם אחר פעם. בהתחלה המים יוצאים שחורים ולאט לאט הם מתבהרים עד שיוצאים מים די נקיים וכך העבודה הושלמה.

באמצעות ניקיון מקצועי זה מנקים גם את הכתמים שנוצרו על ספת הבד ממזון, מים, שתיה כמו קולה או מיץ פטל, כתמי דיו ועוד. לכל אחד מהכתמים הללו קיים חומר ייעודי שבאמצעותו הוא מסיר את הכתמים או לחלופין מבהיר אותם. לעיתים מדובר בכתמים עקשניים שקיימים תקופה ארוכה ולכן קשה מאד להסיר אותם. החשש הוא לפגוע בחיוניות של הבד ולכן איש המקצוע עושה את המקסימום כדי שספת הבד תיראה כמו חדשה וללא כתמים.

ההמלצה היא בחיי היום יום לנקות את הכתמים כשהם קורים ולא להזניח זאת. ככל שהכתם קיים זמן רב ובמיוחד אם מדובר בחומרים מיוחדים, קשה הרבה יותר להסיר את הכתם.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה