דגשים חשובים לגבי שימוש בג'ל אנרגיה

1888603-min

ג'ל אנרגיה הוא פריט פונקציונלי ולכן ההמלצה היא לא לצרוך אותו באופן קבוע, אלא מעת לעת ובהתאם להוראות היצרן.

 

דגשים חשובים לגבי שימוש בג'ל אנרגיה

בהתאם לאופיו של הספורט, מתאימים את צריכת ג'ל האנרגיה. מי שעוסק בריצה, הג'ל עלול להשפיע על מערכת העיכול שלו לאור הריצה הארוכה ולכן כדאי לצרוך מוצרי ג'ל שמכילים בתוכם חומצות אמינו BCAA, או תמרים בעלי יכול הספיגה המופלאה, מינרלים, סיבים תזונתיים ונוגדי חמצון. אם הספורטאי חש שהוא זקוק לזריקת אנרגיה ולהתעוררות, כדאי שירכוש ג'ל המכיל קופאין.

לעומת זאת מי שעוסק ברכיבה על אופניים או על אופנוע שטח, יכול לצרוך כל סוג של ג'ל בהתאם להעדפות האישיות שלו.

 

מתי לצרוך את ג'ל האנרגיה

ההנחיה הכללית היא שכל מתאמן יכול לצרוך מוצר זה לפני הפעילות הספורטיבית או לחלופין במהלך האימון שנמשך במינימום מעל חמישים דקות. רבים מהספורטאים אינם משתמשים במוצר מזון זה באופן קבוע, אלא בתחרויות בלבד וזאת כדי ליצור את האפקט המקסימלי הנדרש.

 

המטרה של ג'ל אנרגיה

המטרה של צריכת ג'ל אנרגיה היא להחזיר לגוף באופן מהיר פחמימות זמינות אשר נוטות להתפרק במהירות וללא מאמץ גדול מצידו של הספורטאי.

מכיוון שבכל מוצר ג'ל יש כחמש כפיות סוכר יש לכך לעיתים השלכות בריאותיות כל מתאמנים מסוימים והם חשים כאבי בטן וסובלים משלשולים גם לאחר האימונים, כיוון שזרימת הדם במערכת העיכול היא איטית יחסית.

כמו כן מכיל ג'ל זה גם ויטמינים כמו C , E  וערכו הקלורי הוא 100 קלוריות ללא יחידה שהיא ללא גלוטן.

לאור חשיבותו של הג'ל, תהליך הייצור מתבצע תוך שמירה על כל נהלי הייצור באופן מוקפד, ליעילות מרבית.

 

למידע נוסף וקבלת ייעוץ מקצועי פנו אלינו עוד היום – חברת אולאין.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה