בית תפילין – היכן נכון לקנות בית תפילין

1888774-min

אחד הפריטים החשובים ביותר עבור כל נער וגבר יהודי, הוא תפילין. כידוע, מגיל מצוות, קרי גיל 13, מתחילים נערים יהודים מאמינים להניח תפילין. הם עושים זאת בבית, בבית כנסת, בטיולים בחו"ל, במוצבים או בסיסים צבאיים שם הם משרתים ועוד.

בדרך כלל נהוג שאת התפילין רוכשים לנער, הוריו או בני משפחתו אשר קרובים אליו לקראת בר המצווה. כך הוא יכול להניח אותו כאשר הוא עולה לתורה וכן לאחר מכן. התפילין כולל את בית התפילין עצמו וכן את החלקים השונים אותם מלפלפים על גבי היד. ביחד עם הסידור, אפשר להניח את התפילין ולהתפלל, כאשר הטלית עוטפת את גופו והכיפה מונחת על ראשו.

השאלה הנשאלת היא, היכן נכון לקנות בית תפילין. בחלק הבא נציג מספר מקומות בהם ניתן לרכוש בית תפילין בצורה נכונה ובטוחה. חשוב לומר, כמו בהרבה מקרים אחרים, גם כאן אפשר למצוא, לצערנו, לא מעט גורמים שמנסים למכור מוצרים מזויפים ולא טובים.

 

איפה נכון לקנות בית תפילין?

ראשית, ניתן לקנות פריט זה בחנויות שמוכרות מוצרי קודש, תשמישי קדושה ומוצרים יהודיים. מדובר על חנויות שמשווקות מגוון רחב של מוצרים, בין אם זה לתפילה בבית, בבית כנסת ובכל מקום אחר. זה לצד מוצרים אשר נועדו לעצב ולשרת בתים או בתי כנסת באופן כללי.

שנית, ניתן לרכוש מוצרים אלו דרך חסידויות או חצרות של קהילות דתיות שונות. אצל חלקם יהיה ניתן למצוא מוצרים שמתאימים למסורות קדומות שלהם.

שלישית, ישנם אתרי אינטרנט אמיתיים, מקוריים, אשר משווקים מוצרי יהדות שונים, כולל בית תפילין וכל מה שכרוך בכך. חשוב לוודא שהאתר אכן מקורי ואכן מוכר אך ורק מוצרים מקוריים ואיכותיים.

 

רוצים לרכוש בית תפילין? הכנסו עכשיו לאתר של נטפים חנות יודאיקה.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה