יועץ נגישות

1403187-min

תפקידו העיקרי של יועץ נגישות הוא בהתאמת השירות של בית העסק או מוסד ציבורי כלשהו לבעלי מוגבלויות. היועץ מודע לכל הצרכים המיוחדים של בעלי המוגבלויות וממליץ בהתאם על התקנת עזרים וביצוע שינויים במבנה. הנגשה של מתחם כלשהו תדרוש לרוב שביל כניסה מתאים, הסדרת חנייה, התקנת מעלית וכן הלאה. מתוקף תפקידו, היועץ בקיר בכל סעיפי החוק בישראל ובכל הדרישות הרגולטוריות. הפתרונות יהיו פרקטיים, מבוססים על התנאים בשטח ותואמים לתקציב שהוגדר.

 

יתרונות של הנגשה

השקעה כספית נדרשת על מנת לבצע שינויים במבנה ובאתרי האינטרנט של העסק. על אף הצורך בהוצאות כספיות, הנגשה מביאה עמה יתרונות רבים. כאשר העסק נגיש בעבור כלל האוכלוסייה ישנו פוטנציאל ממשי לגידול בכמות המכירות ומחזור הרווחים. ההשקעה שלכם בהנגשה תורמת לתדמית של העסק, מציגה אתכם בצורה חיובית ומקדמת את המותג. יתרון נוסף של הנגשה הוא אפשרות לפתוח את הדלת להעסקה של עובדים מוכשרים עם מוגבלויות.

חשוב לציין שהנגשה של עסק חיונית גם בעבור מבוגרים בני הגיל השלישי, אימהות שמגיעות אל בית העסק עם עגלת תינוק, לקוחות שסובלים מקושי זמני (רגל שבורה), אנשים כבדי משקל. ההשקעה שלכם בהנגשה היא הרבה יותר מניסיון להתחמק מקבלת קנסות.

 

איך עושים זאת ללא עלויות מיותרות?

תכנון נכון של התהליך כולו מבטיח יעילות, ניצול נכון של כל המשאבים ועמידה בתקציב. הנגשה לא חייבת להיות עסק יקר. כאשר ממקדים נכון את הפרויקט ומנצלים את התנאים הקיימים במתחם – אפשר ברוב המקרים להתאים את המבנה לדרישות החוק ללא עלויות מיותרות. מטרת ההנגשה היא להבטיח שגם אדם שזקוק לכיסא גלגלים, אדם חירש או אדם לקוי ראייה שזקוק לסימנים תחושתיים, יוכל לקבל מכם שירות מלא בכל סניפי הרשת.

 

למידע נוסף פנו עוד היום – יועץ בטיחות אש.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה