כנסים וירטואלים – הכי פשוט, הכי נוח, הכי זמין

1930494-min

שנת 2020, לימדה אותנו לא מעט שיעורים בגלל הקורונה והצורך שלנו להתמודד איתה. אחד השיעורים החשובים ביותר שהיא לימדה אותנו הוא, שאנחנו לא חייבים לעשות דברים פיזיים, אלא אנחנו יכולים להשתמש בכלים וירטואליים שונים, להשיג תוצאות איכותיות ולעבוד באופן הרבה יותר יעיל ונכון.

אחת הדוגמאות הטובות לכך הוא כל הרעיון של מפגשים וכנסים. עוד לפני הקורונה יכולנו למצוא כנסים וירטואלים שמתנהלים במקומות שונים, בפרט כאשר היה מדובר בכנסים בינלאומיים שלא כל המוזמנים אליהם יכלו להגיע פיזית, ואז נעשה שימוש במצלמות אינטרנט ובתוכנות שונות שאיפשרו מפגש באופן וירטואלי.

הקורונה אילצה אותנו, הן כאנשים פרטיים והן כאנשי מקצוע להשתמש באופציה זו באופן יותר רחב. היום אפשר למצוא מגוון רחב של כנסים בתחומים שונים, אשר נערכים באופן וירטואלי, כך שאנשים לא צריכים להתנייד, לא צריכים להתכנס במקום אחד, בדיוק על פי כל הכללים וההגבלות. בצורה כזו אפשר להמשיך ולפעול, למרות המגבלות השונות.

 

מדוע כנסים וירטואליים הם פתרון טוב?

ראשית, הם חוסכים הרבה זמן. במקום שכל מוזמן אשר אמור להגיע לכנס, יצטרך לנסוע ולהגיע אל המקום, לעיתים אפילו לשהות בו יותר מיום אחד, לבזבז זמן יקר, הרי שהוא יכול לעשות הכל דרך האינטרנט. יותר פשוט והרבה יותר נוח.

שנית, זה חוסך המון כסף, הן עבור המארגנים והן עבור המשתתפים. אפשר לעשות את זה בצורה פשוטה, סטנדרטית ועדיין להגיע לתוצאות איכותיות, מבלי שיש צורך להשקיע באירוח או במאפיינים אחרים.

שלישית, כנס וירטואלי איננו מוגבל במקום, על כן, אפשר שישתתפו בו אנשים שבאופן רגיל לא היו יכולים או לא היו שומעים על הכנס ומשתתפים בו. זה פותח אותו לקהלים רחבים יותר.

 

מוזמנים לפנות אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף – וירטואלס.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה