איך מבצעים בדיקות אל הרס?

2006461-min

בדיקות אל הרס מבוצעות על ידי החדרת רובוטים חדשניים לתוך הצנרת כדי לקבל סקירה מדויקת של כל מה שקורה בתוכו.

 

בדיקות אל הרס

בכל פעם שיש צורך לבדוק מה קורה בתוך צינור עקב סתימה או זליגת מים, מפעילים את הרובוט שהולך לכל אורכו של הצינור ומשדר סרטון עם מצבו של הצינור. בדרך זו מגלים חור בצינור, חיבור של שני חלקי צינור שנפתח, או לחלופין חסימה עקב גורמים שונים.

השידורים של הרובוט הם ברורים וחדים ומעבירים מידע מדויק על הבעיה. מדובר בפעולות חדשניות בטכנולוגיה שהיא פריצת דרך ומתבצעת בסטנדרטים בין לאומיים. בהתאם לממצאים, מבצעים את הפתרון הנדרש.

 

טיפול בבעיות שהתגלו לאורך הצינור

כך מייתרים את הצורך לבצע חפירות, הרס של הסביבה, שבירה של קירות או הרמה של מרצפות. לאחר הגילוי של הרובוט אם מדובר בחור בצנרת, הזרוע של הרובוט חודרת שוב לצנרת ומפזרת סיבי זכוכית פולימריים שלחץ ובסביבה בעלת חום גבוה. החומר נקלט על דפנות הצינור וכך אוטם אותו לחלוטין ולאורך זמן.

אם מדובר בחסימה, הזרוע הרובוטית שבסופה יש דיזה בעלת סכינים חדים, מתמקמת ליד החסימה. ברגע זה מפעילים לחץ של מים עוצמתי ומסובבים את הזרוע הרובוטית במהירות רבה. הרובוט מסוגל בדרך זו לחתוך את הדורם שחוסם את הקוטר של הצנרת והחסימה מוזרמת לתוך מי הביוב והצינור הופך לנקי.

 

השינוי התהומי בזכות הטכנולוגיה החדשנית

הטכנולוגיה המתקדמת יצרו דפוסי עבודה חדשניים שהופכים את כל עבודות האינסטלציה להרבה יותר פשוטה ויעילה. היא גם חוסכת הרבה מאד עבודות הריסה, בנייה, גילוי צנרת, תיקון צנרת והחזרת המצב לקדמותו.

כל נושא הטיפול בבעיות אינסטלציה שינה כיוון בזכות הבדיקות של אל הרס.

 

לקבלת מידע נוסף פנו עוד היום לחברת רובוטק.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה