בעיות נפוצות שעולות בעת מכירה טלפונית

בעיות נפוצות שעולות בעת מכירה טלפונית

לכל תהליך מכירה יש את הקשיים שלו. לתהליך פרונטלי ולתהליך שיחה בטלפון. זה נובע מהסיבה הבאה.

בכל תהליך מכירה הלקוח צריך לקבל החלטה כן או לא. המשמעות של ההחלטה היא, האם הוא פותר לעצמו את הבעיה או ממשיך להישאר באותו מצב.

עכשיו, תחשבו על עצמכם. כמה פעמים הבטחתם לעצמכם לפתור בעיה מסוימת, אבל אפילו ברגעים אלו, כשאתם קוראים, הבעיה עדיין קיימת אצלכם? נכון שהרבה? למה זה ככה? בגלל שלהחליט לעשות משהו זה אומר לצאת מאזור הנוחות ולהסתכן.

המוח שלנו אוהב את המוכר, הישן הבטוח. הוא לא אוהב לסגור עסקאות, הוא לא אוהב להוציא כסף ולפעמים הוא אפילו לא אוהב שנצא לטיול באזור שאנחנו לא מכירים. זה פשוט מפחיד אותו. 

זה גם מה שקורה ללקוח בזמן שיחת מכירה. המוכר בעצם רוצה להוציא אותו מאזור הנוחות, אבל המוח שלו מתנגד. 

אז כיצד ניתן לפתור בעיות נפוצות שעולות בעת מכירה בטלפון? קראו על איך לטפל בהתנגדות למכירה באתר אלרו, או המשיכו לקרוא כדי לדעת. 

הלקוח אומר 'יקר לי':

כאן צריך לבדוק. האם זה באמת יקר לו או שזה רק תירוץ. כל איש מכירות או בעל עסק צריך לדעת שיש סוג של אנשים שפשוט מפחדים פחד מוות מלקחת החלטה. הם פשוט מתאבנים, קופאים במקום כשהם צריכים לעשות את זה. 

אלו סוג האנשים שלא מבינים שהם מפסידים חיים שלמים, במקום לטפל בפחד הנוראי של קבלת החלטה ויציאה מאזור הנוחות.

לאנשים כאלו לא משנה מה תגידו, זה לא יעזור. הם לא יסגרו כי הם לא אנשים שמקבלים החלטות בחיים. 

אתם רוצים את האנשים שרוצים להתקדם ומוכנים לקבל החלטות, גם אם הן כרוכות בלהוציא כסף מהכיס. ניתן למצוא מידע מורחב על הנושא גם באתר http://alro.co.il/.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה