מדינה במשבר: כך תחסכו בהוצאות המשפחתיות

מוצרים דרך איביי בעברית

ההוצאות החודשיות פר משפחה, עשויות להיות גבוהות במיוחד, ובחודשים האחרונים בהם אנחנו שרויים במשבר הקורונה – יש לא מעט משפחות שמבקשות לחסוך בעלויות ולצמצם את כמות ההוצאות החודשית. חשוב לשמור על תקציב חודשי מאוזן ויש לבדוק את החשבוניות החודשיות על מנת לוודא שאתם לא משלמים על שירות שלא קיבלתם. אבל איך תוכלו לחסוך בהוצאות? הנה כמה טיפים.

העדיפו לרכוש באינטרנט

כיום הרשת מציעה לנו מגוון רחב של חנויות אונליין שיסייעו לכם למצוא בדיוק את מה שצריכים, תוך ביצוע השוואת מחירים מושכלת. כמו כן, ניתן לבצע הזמנות גם מחנויות בחו"ל ומאתרים סיניים שנחשבים לזולים במיוחד. מחפשים מוצרים ייחודיים? מתנות? פרטי אופנה? הזמינו מוצרים דרך איביי בעברית או באמצעות אלי אקספרס – המחירים שווים לכל כיס.

צמצום ההוצאות במסלולי הסלולר

עם השנים תוכניות התשלומים של חברות הסלולר הצטמצמו, וכיום ניתן למצוא חבילות משתלמות במיוחד שעשויות לסייע לכם לחסוך עשרות שקלים בכל חודש. התקשרו לחברת הסלולר שלכם ובקשו שימצאו בעבורכם חבילה זולה ומשתלמת יותר. אם אין אפשרות כזו, תמיד תוכלו לעבור לחברה שמציעה חבילות מוזלות.

קניות בסופר

כמה כסף אתם מוציאים על קניות בסופר? כנראה שלא מעט. בדרך כלל נהוג לבצע את הרכישה כולה במקום אחד, אך פה נעצור להמליץ דווקא על פיצול הרכישה, זאת כדי לנצל מבצעים של רשתות שונות ולרכוש את המוצרים הרצויים במחירים הזולים ביותר.

חשבונות גבוהים?

ניתן לצמצם את עלויות החשמל החודשיות באופן ניכר, זאת באמצעות שימוש מושכל בחשמל, כיבוי האורות בחדרים שבהם בני המשפחה לא נמצאים וכו'. אגב, באותו אופן תוכלו לצמצם את חשבון המים – הימנעו מלהשאיר ברזים פתוחים לאורך זמן והשתלו להשתמש במים באופן חכם וחסכוני.

כמה מילים לסיום

רגע לפני שתתחילו בתהליך צמצום ההוצאות נספר כי באופן כללי מומלץ לבצע מעקב אחרי ההוצאות החודשיות שלכם, כך תוכלו לראות על מה אתם מבזבזים כסף והיכן ניתן להצטמצם. נסו לאתר את ההוצאות החריגות, ההוצאות המיותרות והתשלומים שניתן להימנע מהם – כך תוכלו להבין כיצד לצמצם עלויות באופן מושכל. בהצלחה.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה