בני ינאי – האיש שלכם לעבוד מול הרשויות

בני ינאי

הרבה פעמים, כשצריך לעמוד מול הרשויות, לבצע פעילויות שונות, בין אם זה תהליכים של תכנון ופיתוח, בין אם זה תהליכים של גיוס עובדים או כל דבר אחר, צריך למצוא את האנשים הנכונים להתחבר אליהם, האנשים שיש להם את הניסיון והידע, אשר יכולים להוביל את הפרויקטים ולהביא אותם אל היעד שהצבתם. 

אחד האנשים האלה, הוא בני ינאי. לבני ניסיון רב מבחינה תעסוקתית, בין אם זה בעבודה מול משרדי ממשלה, בין אם זה בעבודה מול רשויות מקומיות שונות, כמו כן, יש לנו ניסיון צבאי עשיר. מדובר באיש אשכולות של ממש, כמו שאנחנו מכירים לא פעם מהתקשורת או ממקורות אחרים. 

במהלך השנים, עסק בני, בין היתר, בתכנון של מרכזים לצעירים ברשויות מקומיות שונות ובפיתוח מרכזים אלה, כמו כן, הוא עסק בתחום של דיגיטציה, פיתוח כלכלי עבור מגזרים מועטי יכולת, ערים חכמות, וכן עסק לא מעט בנושאים כמו מעמד האישה, אזרחים ותיקים ועוד. 

בזכות הניסיון הרב שהוא צבר, הן במשרדים ממשלתיים, כולל משרד ראש הממשלה וכן הסדרת ההתיישבות הבדואית בנגב, וכן במקומות אחרים, הוא מציע היום לעסקים בסדרי גודל שונים, ייעוץ והכוונה, כלים לפיתוח והתפתחות. צריך לציין עוד, מדובר באלוף משנה במילואים שפיקד בעברו על חיילים ומפקדים לוחמים בתפקידים שונים. 

> קראו גם: בני ינאי מונה לסמנכ"ל בכיר למינהל ומשאבי אנוש

מדוע משתלם לכם לעבוד עם בני

כשאתם מחפשים גורם מקצועי, בין אם זה לעבודה במגזר הפרטי ובין אם זה לעבודה במגזר הציבורי, הרי שאתם מחפשים בעצם בעל ניסיון שיכול לראות את התמונה במלואה ולהציע לכם פתרונות שלא חשבתם עליהם, או כאלה שאחרים לא יכולים להציע לכם. 

עם ניסיונו וכישרונו הרב, בני הוא האיש בשבילכם, הוא ידע בדיוק מה אתם צריכים ואיך לספק לכם את זה. 

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה