לידים – מה זה וכיצד משיגים אותם

לידים

המטרה החשובה ביותר של כל איש מכירות, בכל תחום, הוא לקבל כמה שיותר פניות של אנשים אשר מעוניינים לרכוש את המוצר או את השירות שלו. בתוך מטרה זו מסתתר רעיון הרבה יותר משמעותי והוא, לא רק לקבל פניות אלא שהן יהיו ממוקדות. כלומר, שאותם אנשים שיפנו אליו באמת ירצו ויוכלו לרכוש את המוצר או את השירות, לא רק יביעו עניין כללי במה שיש לו להציע להם.

במילים אחרות, כל איש מכירות בכל תחום, רוצה להשיג לידים. הוא רוצה לקבל שמות של אנשים עם טלפונים אליהם הוא יכול לחזור, בשביל להציע את המוצר או את השירות שלו, בידיעה ברורה שבצד השני יש מישהו שבאמת מעוניין ויכול לרכוש את מה שהוא מציע.

על מנת להשיג לידים היום, עובדים גורמי מקצוע שונים, כולל אנשי מכירות, אך גם אנשי מקצוע בתחומים כמו לידים לסוכני ביטוח למשל, עם חברות שמתמחות בנושא. חברות שיודעות לאתר מי הם האנשים אליהם צריך לפנות, מי הם האנשים שיהיו מעוניינים בשירות או במוצר, אליהם צריך לדעת כיצד לפנות ולהציע להם את המוצר והשירות, באופן כזה, שהם ירצו להשאיר פרטים ולקבל מידע נוסף.

כיצד יוצרים לידים בצורה חכמה

בעיקרון, אפשר לייצר ליד מכל דבר וכן אפשר לקבל אינספור לידים, כמה שאנחנו רוצים. אך העניין הוא, לקבל פניות חכמות, פניות ממוקדות מאנשים שבאמת ירצו לרכוש את המוצר את השירות שלנו.

לכן, בשביל לייצר ליד חכם, יש למקד את הפרסום והשיווק אצל אנשים שבאמת ירצו לקנות אותו, וכן, יש לדעת איך לפנות אליהם. זה דורש ניתוח מידע יסודי, ובהתאם לכך, זה דורש פרסום ושיווק מותאם ספציפית עבורם וכן פנייה מתאימה למה שהם מצפים לקבל מאיתנו.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה